• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Missat en forskning och har ej varorna från gästrasen

Rosis

Mästare
Hjälp... Jag upptäckte just att jag har missat truppstorleksuppgradering 47... Det låter kanske inte så farligt, det är ju bara att stoppa i KP och forska. Men... Det krävs 140K gravvaror, jag har 14,4K, och dessutom 30K Fällor, vilka jag har 4,5K av. Betyder det att jag måste bygga upp den portalen, och de byggnader som krävs för att kunna producera det som behövs? Eller kan jag bara bygga portalen och använda portalbesvärjelser? Suck. Klantigt. Jag var alltför ivrig att gå vidare till nästa kapitel, lägg till lite glömsk på det också. :confused: :mad: Att betala diamanter för det är inte aktuellt då det skulle kosta över 14K diamanter. :diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond:o_O Tacksam för svar, /Rosis
 

DeletedUser93

Guest
Vad jag undrar är om det gick bra att forska fram de andra truppstorlekarna som kommer i kapitlen efter? Om det gick bra så kan du väl fortsätta framåt och ta den du missade senare? du kommer ju att behöva portalen och sedan kan du ju använda besvärjelser om de ger "rätt" saker. Kommer inte ihåg vad det var på det kapitlet :-D
 

Aurene

Legend
Du behöver nog bygga portalen och byggnader som producerar gravvaror och fällor, din nuvarande portal med portalbesvärjelser ger dig dina senaste bosättningsvaror. Jag hade kvar att tillverka konstruktionens varor när jag gick över till Elvenarer då gav portalbesvärjelser deras varor, som tur hade alla konstruktioner kvar tills jag var färdig med uppdragen.
 

Mammio

Mästare
Du måste bygga portalen igen, tyvärr. Portalen gör Prestige så du får bygga guldsmeder & fällmakare också. Å andra sidan är truppuppgradering 47 inte nödvändig för att komma vidare, som du märkte.
 

Rosis

Mästare
Tack för råden. :) Ja, tydligen har jag skaffat mig något att göra när jag äntligen blir kapitel-lös... :rolleyes: Tyyypsikt... :oops:
 

Macbolan

Mästare
Bry dig Inte Rosis..lämna skiten bakom dig...
För den senaste infon tyder på att det Inte är någon fördel att skaffa Truppuppgrade..snarae tvärtom...så bara glid vidare! ;)

Jag fick veta att dom som satsar på köra Turneringar..har skippat Alla Truppupgrades..bara för att det blir lättare...
Tydligen så gör Truppuppgrades att det blir svårare motstånd...hmm...e klar miss av Innogames i vanlig ordning! ;)
 
Topp