• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

morrar lite på Akademin

harpan

Legend
Morrar lite på Akademin, för när man bara sveper förbi , så får man dom förtrollningarna:supply: man tillverkat, i mitt fall ville jag ju spara dom till i morgon till BÄ... önskar att man skulle måsta Klicka på Akademin eller en jäla stor ångra knapp , eller ????:oops:
 

DeletedUser166

Guest
på datorn måste ja då klicka, du spelar på fel enhet :)
 

Gaiona

Mästare
Oavsett vilket så vill man ju kunna starta nya recept utan att behöva hämta det man producerat...
 

DeletedUser93

Guest
Det går att spara hämtningen, gör så här: I menyn nere på din sida , Öppna LAGER,( pergamentrullen) Klicka på den gröna där det står: ANTIFÖRTROLLA, sedan på den nyöppnade gröna: TILLVERKNING och Voilá!, så kan du se vad som är på gång och starta nytt, dock ser du inte vad som blivit färdigt, det får man ha koll på bara.
Klicka INTE på akademin, då är det kört...
Hoppas min förklaring är att förstå :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Gaiona

Mästare
Tack för tipset, funkar nästan precis så även i appen. :)

Man kan både hämta och starta nya recept den vägen samt se hur lång tid receptet har kvar innan det är klart.
 

harpan

Legend
på datorn måste ja då klicka, du spelar på fel enhet :)
spelar på min gamla hög till laptop och jag behöver inte klicka morr morr bara jag smyger förbi så tjopp tjopp när productione är färdig alltså när man vill kolla vad man har på G och det inte e färdigt då måste jag klicka ,borde vara så när man ska tömma productionen tycker lilla ja
 
Senast ändrad:

harpan

Legend
Det går att spara hämtningen, gör så här: I menyn nere på din sida , Öppna LAGER,( pergamentrullen) Klicka på den gröna där det står: ANTIFÖRTROLLA, sedan på den nyöppnade gröna: TILLVERKNING och Voilá!, så kan du se vad som är på gång och starta nytt, dock ser du inte vad som blivit färdigt, det får man ha koll på bara.
Klicka INTE på akademin, då är det kört...
Hoppas min förklaring är att förstå :)
Du är en klippa gu va bra tackeliack !!!!:)
 
Topp