• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

morrar lite på vinterspiran

Shannara

Medlem
Haft en paus från Elvenar och kommit tillbaka för en vecka sedan. Vinterspiran är nytt för mig och vad jag förstår har den ersatt turneringarna eller hur?
 

Shannara

Medlem
Hej Shany...Kul å se Dig igen min Vän! :)
Hur e läget..hur mår Du?
Kram/ Mac
Hejsan Mac! Jag mår bra och hoppas att ni alla mår bra. Det var ett bra tag sen och har vilat mig. Mycket har hänt och nu försöker jag att jobba igen mig i min lilla stad:) Hälsa alla att Shany is back in town:) Kramis Shany.
 

Mammio

Mästare
Hur får man gröna bollen i biblioteket?
Har du alla delarna till månstensbiblioteket? Setet består av fem delar. Sitter dina delar riktigt ihop? Om du klickar på månstenssetet , klicka på set, hoovra över bokstaven i (info) så står det en förklaring och du kan se varför nån del inte lyser. Hoopas du blev hjälpt av detta.

Så här ser det ut på mitt set:
månsten2.jpg
 

Elvenlis

Legend
Jag har många delar,, kan ju försöka flytta oändligaskriftrullen en gång till ;-) Tack för svar. Undrar om någon vet om priserna kommer ändras? Nu när det också kostar kännande varor och man ändå får besvärjelse fragment så tycker jag inte det är lika kul längre.
 

Mammio

Mästare
Jag har många delar
Jag gick in i din stad och kollade på ditt månstensset. För att alla delarna ska ge maximal utdelning så måste dom sitta ihop på ett visst sätt, vilket dina delar inte gör. Sen kan man placera dubletter eller mer på olika sätt runt om. Flytta runt alla delarna tills du har ett set som ser ut så här:

placeringmånsten.jpg


Något av alternativen på bilden ger maxutdelning. Förklaring till siffrorna:
1: Månstensport
2 Gul: Gummiträd
2 Blå: Manaväxt
3: Oändlig skriftrulle
4: Månstensbibliotek

Hoppas du får ihop det nu :)
 
Topp