• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Mycke BS förslag nu.

Gaiona

Mästare
Det går at kopiera från chatten.
Kan det vara skillnad om man spelar i html5 eller i Flash?

I appen går det inte.

Däremot går det att kopiera meddelanden i appen, håll stund på meddelandet du vill kopiera så dyker en ruta up där det står Kopiera meddelande och den fungerar (testade nyss).
Screenshot_20200605-132913_Elvenar.jpg
 

Macbolan

Mästare
Det går at kopiera från chatten.
  • Markera var du vill börja att kopiera genom att hålla "fingret" över.
  • Håll ned vänster musknapp och dra sedan till andra änden av texten du vill kopiera.
  • Släpp vänster musknapp
  • Gör copy via tangentborder (Ctrl+C)
Samma teknik kan för övrigt användas i mailen.
Näää Lägg Av...Va det sååå lätt!???o_O

Hrrmm...så funkar ju Tyvärr denna dummyguide INTE i Htlm5...pga det går Inte att markera texten.oavsett..Hur man ens försöker! :mad:
Men Tack för att Jag fick lära mig något jag kunnat i typ 10 år!...:cool::p
 

Macbolan

Mästare
Hej mina vänner!
Idag skall Vi lära oss att knyta skosnörena!...och sen kanske vi kan pröva på att försöka använda en Cykel igen!..blir väl Kul?! :p
 

Mammio

Mästare
Den metod som @MasterArrowa beskriver funkar bra för mig och jag har htlm5. Inga problem att markera texten, förstår inte varför det blir knasigt för dig @Macbolan ?

Nån mer som har samma problem som mac?

När man markerar vilken text man vill kopiera måste man börja bakifrån, annars går det inte. Så om jag skulle kopiera min mening, skulle jag alltså börja med sista ordet d.v.s "inte det går annars" hoppas det blev begripligt :rolleyes:
 
Senast ändrad:
Topp