• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

När startade Elvenar i Sverige?

DeletedUser158

Guest
Jag tror det var 2016. Oklart vilket datum, men det var en väldigt ung server när jag startade i alla fall (i mars -16). Vi var alla fasligt små. Det fanns inga turneringar, ingen spira, inga brödraskapsäventyr, inga boosts eller någonting. Det marknadsfördes praktiskt taget bara som ett stadsbyggarspel, minns jag. Och saker tog sån fasligt lång tid att bygga när man inte hade tidsboosts.
:S
 

Macbolan

Mästare
Tjaa!?..Jag ser att Jag blev medlem här på Forumet den 25 Januari 2016!
Men jag har för mig att jag började spela innan jag hittade forumet.. typ före Jul!? Men jag har säkert Fel! :rolleyes::cool:
 

DeletedUser158

Guest
Tjaa!?..Jag ser att Jag blev medlem här på Forumet den 25 Januari 2016!
Men jag har för mig att jag började spela innan jag hittade forumet.. typ före Jul!? Men jag har säkert Fel! :rolleyes::cool:
Det låter inte alls som om du är ute och snurrar. Det fanns vissa stora spelare när jag startade. Om jag inte har fel befann sig väl de flesta i Aslan Sweden?
 

Macbolan

Mästare
Det låter inte alls som om du är ute och snurrar. Det fanns vissa stora spelare när jag startade. Om jag inte har fel befann sig väl de flesta i Aslan Sweden?
Njae!.. Vi växte jäkligt snabbt och blev stora!
Men det fanns ett gäng som Hette; =ElvElit= som var överlägset störst på servern,,, de hade tom ett 2.a lag! för lite mindre spelare som inte platsade i 1.a laget! :rolleyes::cool: Det kommer jag ihåg väl...
 

DeletedUser93

Guest
Har absolut för mig att jag började 2015 så du har nog rätt där Mac, strax innan jul. Jag vet att Malajen har mer uppgifter men han spelar inte längre. Han plockade in mig i Earthlings när jag var helt ny. Kul hade vi.
Jag minns oxå ElvElit :-D
 

Macbolan

Mästare
Nu blir jag ännu mera säker på att jag började spela i December 2015! :)
Tråkigt att Malajen har lagt av..Han var en sjyst snubbe! :cool:
 

Gaiona

Mästare
Många gånger när man lanserar en ny programvara på nätet så smyglanserar man så att först några få hittar in för att testa lite, det kan vara därför det är svårt att hitta ett datum.
 

DeletedUser158

Guest
Njae!.. Vi växte jäkligt snabbt och blev stora!
Men det fanns ett gäng som Hette; =ElvElit= som var överlägset störst på servern,,, de hade tom ett 2.a lag! för lite mindre spelare som inte platsade i 1.a laget! :rolleyes::cool: Det kommer jag ihåg väl...
Jag minns inte alls =ElvElit=, så jag verkar ha varit väldigt sent inkommen till spelet!!! Jag är säker på att ni har rätt med 2015. Men det fanns i varje fall inga turneringar när jag var älvbebis. Så mycket minns jag!
 

Mammio

Mästare
Då, kära vänner, har vi grävt lite mer efter det exakta datumet. @Boefst hittade ett nedgrävt bortglömt dokument. Med hjälp av tidigare hittad information som jag skrev i tråden, har vi nu kommit fram till det officiella datumet då Elvenar stormade in i Sverige.
Trumvirvel... 2:e juni 2015. :D
 

Ewla

Medlem
:)och jag började spela 4:de juli 2015. 5 och ett halvt år har jag stått ut;)
jag står ut ett tag till ;)
Om jag kollar på min medlemsprofil här, så Började jag spela 22 maj 2016... Ha,ha,ha. då trodde man aldrig man skulle komma ikapp de som låg i täten. Nu tar man det lilla lugna
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
7e jan 2016 blev jag medlem här, inte säker på att jag började då, trodde jag började på hösten =) hmmm kanske går att ta reda på
 
Topp