• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nattessens & Ambrosia.

DeletedUser557

Guest
Jag kan inte producera Nattessens eller Ambrosia. Jag får besked om att det antingen är fullt (det är tomt) eller att jag har tappat anslutningen.
Tacksam för all hjälp jag kan få. Jag kan inte komma vidare utan dessa produkter.
 

Mammio

Mästare
Jag kan inte producera Nattessens eller Ambrosia
För att kunna producera Ambrosia behöver Féportalen vara uppgraderad till nivå 2. För att kunna producera Nattessens behöver portalen vara på nivå 3. Har du rätt nivå? För Ambrosia finns det ett tak för hur mycket man kan ha i lager. För att öka kapaciteten måste man uppgradera portalen.
 

DeletedUser583

Guest
Visst var det så att de måste vara över en viss nivå, om det är portalen som måste uppgraderas till level två, först, innan man kan producera och skörda dem...? Minns inte riktigt.
 

DeletedUser557

Guest
För att kunna producera Ambrosia behöver Féportalen vara uppgraderad till nivå 2. För att kunna producera Nattessens behöver portalen vara på nivå 3. Har du rätt nivå? För Ambrosia finns det ett tak för hur mycket man kan ha i lager. För att öka kapaciteten måste man uppgradera portalen.
Att producera är inget problem men jag kan inte skörda. Som jag skrev i frågan så får jag besked om att det är fullt (det är tomt) Eller att jag har tappat anslutningen.
 

Mammio

Mästare
Dagsgården & Nattgården behöver en blomstergata som ansluter den till Feportalen., annars funkar de inte @phogelbyes Om du tittar under Bosättningar-Féer, efter bilden på portalen finns det en bild som heter Blomsterrader, det är den du måste bygga så den ansluter till portalen. Har du en blomsterrad från varje Dag/Natt gård ansluten till portalen?
 

Mammio

Mästare
@phogelbyes Här kan du se en bild på hur blomsterraden ansluter alla dag/nattgårdar till féportalen:

Blomsterrad.jpg
 
Senast ändrad:

Mammio

Mästare
får jag besked om att det är fullt (det är tomt) Eller att jag har tappat anslutningen.
Du har ingen anslutning=blomsterrader mellan alla dag- och nattgårdar i din stad. Jämför med bilden ovan. Jag skärmdumpade inne hos dig och jag har markerat med svarta cirklar att du inte ansluter till portalen. Så portalen på minst nivå 3 och bygg blomsterrader mellan portalen och alla gårdarna :)

blomanslut3.jpg
 
Topp