• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

nattgården

Vega

Medlem
När jag ska göra nattskugga i nattgården så står det att det kostar 220 diamanter är det verkligen möjligt eller är det en bugg?
 

DeletedUser138

Guest
Hej Vega!

Nä det låter ju inte rimligt för den produkten :confused:
220 kristaller kostar det. Skulle man sakna kristaller för att starta produktionen kanske systemet föreslår diamanter som betalning istället, men visar den 220 som pris lär vi felrapportera.
 

Vega

Medlem
jag uppdaterade spelet och då blev det rätt hos mig men jag har en kompis som heter Sobril och hos honom står 80 diamanter men han har inga diamanter säger han så jag vet inte hur han gör.
Ska snacka med honom igen så återkommer jag.
 

DeletedUser164

Guest
jag uppdaterade spelet och då blev det rätt hos mig men jag har en kompis som heter Sobril och hos honom står 80 diamanter men han har inga diamanter säger han så jag vet inte hur han gör.
Ska snacka med honom igen så återkommer jag.

Kan inte det bero på att han inte har tillräckligt med kristaller vilket gör att han får köpa det som saknas för 80 diamanter för att kunna starta produktionen?
 

Vega

Medlem
Nej han säger att han har full med kristaller och att han kan starta produktion av nattskugga, datorn svarar att det kostar 80 diamanter men han har inga diamanter så jag vet inte hur han bär sig åt.
Ska prata med honom igen, jag återkommer med ämnet när jag vet lite mera.
 
Topp