• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Nyårslöften

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Nyårslöften

Info


Slutdatum: 19:e januari 2019
Vinster:
1.
1500
diamond.png

2. 1000
diamond.png

3. 500
diamond.png


Tävling


Jag har ingen fantasi denna veckan så det får bli en enkel tävling. Skriv vad ni har för nyårslöfte eller något ni vill göra under 2020 för att delta i tävlingen.

Regler


  • Ett bidrag per spelare.
  • Inlägg kommer vara dolda i tråden, så ni inte kan se andras bidrag.
  • Vinnarna kommer lottas.
Lycka till!
Team Elvenar
 

DeletedUser598

Guest
mitt nyårslöfte är att faktiskt ta lite semester i sommar utan massa måsten! En vecka där man bara slappar, solar och har det gött!
 

anga

Mästare
Då jag ska bli mormor för 3e gången, så längtar jag till den dagen. Balsam för skälen att vara med barnbarnen :)
 

DeletedUser514

Guest
Jag avlade inget särskilt löfte under nyårsfirandet specifikt, men i år har jag som m¨ål att få en bättre balans mellan arbetslivet och vardagen.
Detta år innehåller stora förändringar som är på g, så då vore det skönt att ha bättre koll och optimera sin tid =)
 

DeletedUser345

Guest
Inte äta efter klockan 20 om jag skall upp tidigt nästa dag (jobba).
Började med "Beach 2020" för 5 år sedan men är det plötsligt aktuellt :eek:
 

Josefin89

Legend
Avger inga nyårslöften utan sätter upp 10 mål varje år :D
Topp 3 är :
* Börja träna igen.
* Hitta på mer saker med familjen
* Fortsätta renovera huset
 

Rosis

Mästare
Jag har lovat mig själv att tänka efter ännu mer innan jag gör något, så jag inte tar på mig för mycket. Jag satsar på min egen hälsa 2020. :)
 

DeletedUser575

Guest
Nyårlöftet var att bli bättre att kolla upp saker. Och hittills tycker jag att det går bra att hålla löftet.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Detta år vill jag komma närmare min kärlek som bor lite mer än 100 mil bort.
 

DeletedUser578

Guest
Mitt nyårslöfte håller jag för mig själv, men min önskan inför 2020 kan jag bjussa på: Att klara av mitt nyårslöfte. :p
 

Pisellan

Legend
Inga nyårslöften för mig. Men jag vill kryssa till höga kusten! Så det måste bli av! :D Och så skall jag bli bättre på att strida i Elvenar!
 

potter

Mästare
Jag har en förhoppning om ett bättre 2020 med fler sociala kontakter och fler tillfällen att möta vänner och bekanta för samtal och fika ute på stan.
Hoppas kunna köpa en ny laptop eller stationär dator.
Men högst på listan står ändå att finna en bostad till ett vettigt pris. Och att hyran inte sticker i väg på min gammla bostad..
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp