• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Ny för elvenar men är en gammal FoE-spelare

DeletedUser261

Guest
Jag tycker om att spela spel där man bygger upp saker för att sedan, använda det till något syfte om det är > trupper, byggnadsuppgraderingar, forskning eller under < men jag förstår inte riktigt varför om det är en och samma ägare till 2 spel varför man i det ena har en massa saker som förenklar och gör spelet smidigare och snabbare att göra vissa monotona saker, men sedan i det andra inte implementerar dessa saker, om ni undrar vad jag menar har jag skrivit många förslag om detta under rubriken > ideer och förslag < som inte läses av någon inom spel-ledningen känns ju tryggt och säkert för då behöver ni ju inte ta till er eller låtsas om som att det föreligger någon, anledning till att behöva justera något, så jag tycker personligen att någon eller några av er bör/ska eller ska ta er en titt på mina inlagor samt ge mig ett svar när detta kommer införas här inom det snaraste, för kan ni ha dessa saker införda på ert huvudspel > FoE < då finns inga ursäkter på att inte ha det infört även här, annars är jag en glad spelare som tycker om att spela mycket aktivt men som sagt tycker inte om inkonsekventa saker för det ter sig lite löjligt eftersom har man utvecklat saker på ett ställe bör det kunna föras över till ett annat med viss modifikation, så jag hoppas att ni tar till er detta uppdaterar er på mina inlagor och författar ner ett sammanfattad kort redogörelse på vart ett av dem eller om ni föredrar en längre sammanfattning på samtliga med en plan och åtgärder om eller när det ska införas och varför inte det ska införas det är det minsta jag kan begära av er så man vet att ni är aktiva och tar del av vad vi medlemmar tycker om spelet och dess spel ide'. Det är annars ett kul spel men kan bli roligare om vissa saker som förenklar spelet fanns så man slapp vissa tidskrävande moment ett av dessa är t.ex poleringen av grannar och gille medlemmar tar typ upp till en timme per dag med bara ca 100 personer här > jämn fört med FoE där jag har 250 personer att polera bara tar 10-15 min, en annan sak är undren kan bara besökas om jag fysiskt tar mig till deras stad medans i foe kan jag lägga kp i undren via en meny som finns hos varje person med alla deras under listade, detta är bara några exempel på förenklingar som skulle spara tid, och även göra spelet roligare också trots att många säger att man spelar detta för att man inte har bråttom menas ju inte att man behöver krångla till det alldeles och göra spelet dötråkigt i vissa moment som leder till att typ 90-95% av grannarna struntar i att polera pga den långa tidsåtgången det tar att göra det, i foe är siffrorna omvända bara 5-10% avstår att polera, vore ju kul om motivationen och glädjen att polera infann sig här också med ett snarlikt foe system kanske, som sagt detta var lite om mig skriv gärna några rader till mig jag tycker om att få svar och synpunkter av alla och envar.

MvH:

Slaughtress
 
Topp