• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Ny säsong

Mirabella77

Legend
Ska det se ut så här?
1682592473169.png
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Nä, det ser inte helt rätt ut. Har fått fler rapporter om att det ser ut så i appen.
Trycker du på OK där så fick du nog upp rätt fönster efter? (Var så för mig i alla fall)
Felet är rapporterat till InnoGames, så förhoppningsvis händer det inte nästa säsong.
Tack!
 

Mirabella77

Legend
Just denna fick jag upp i datorn. Tyvärr nej, trycker jag på OK knappen försvinner den bara och inget mer! Den har dykt upp flera gånger (utan att jag har startat om spelet eller någon) och det är lite störande när man håller på med något.
 

Gaiona

Mästare
Jag fick upp den två gånger i appen, dels när jag hade startat om spelet, då klickade jag OK att och fick se säsongsuppdragen, sen dök den upp en gång till och då försvann rutan efter att jag klickade på OK.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Jag fick upp den två gånger i appen, dels när jag hade startat om spelet, då klickade jag OK att och fick se säsongsuppdragen, sen dök den upp en gång till och då försvann rutan efter att jag klickade på OK.
samma här, men fick upp den nästan varje gång jag loggade om igår, idag hade jag ingen =)
 
Topp