• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nya kartan

ZpaRoW

Mästare
Så fin kartan har blivit och riktigt kul att boosta folk så man får leta efter skattkistan och se vart den hamnar!(piratskatt kanske;p ) Men till min fråga är att jag såg att en hade fått sin kista på sköldpaddan :D å det händer väl inte så ofta kanske men skulle vara en kul greja att när den
hamnar där så kanske man borde få nån bonus sak i kistan då?
elvemnar.jpg
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag tror det är samma chans att den hamnar där som någon annan stans, men det är helt klart den bästa platsen att få en kista på. ;)
Vad hade du tänkt dig för bonus sak då?
 

Rosis

Mästare
Åh, jag kan komma med ett förslag, en uppgraderingsinstans!!! Så glad jag skulle bli då. :D Det var ett väldans bra påhitt av dig ZpaRoW
 

Mammio

Mästare
Jag har fått kistan på sköldpaddan flera gånger, så det är nog helt slumpmässigt vart den hamnar. Tyckte det var snyggt när kistan hamnade på en av stränderna söderöver, såg ut som en piratkista (hej & hå och en flaska med rom)
 

Macbolan

Mästare
Jag Älskar den Nya Stads-layouten...bådar gott för framtiden...mer Yta för expansioner!
..samt en härlig Playa å softa på! ;)
 

ZpaRoW

Mästare
haha fick 2 gånger på sköldpaddan nu men det går la ändra på så den hamnar mer sällan där ^^
 
Topp