• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nya rekord

Macbolan

Mästare
Nu Mac, vad ska du göra åt det m8 ?
Hehe! :D
Jag kan Inte göra annat än att Applådera Ert Nya Bs-Rekord i Turneringen!...fantastiskt BRA jobbat gänget! :)
Jag såg att Ni hade flera som kom upp i över 20k poäng...imponerande!
Men sen funderar Jag på "Baksmällan"..efter en sån insats..där Ni måste ha bränt det mesta av era resurser!?
,,hur går det i nästa Turnering eller i Spiran..när Ni har bränt Alla era Truppboosters och ev..varor? ..bara en Tanke! :cool:
Men Jag kan nästan lova..att Vi i Anarchy..inte ens kommer att försöka slå erat Rekord!...Vi tänker lite mera strategiskt! ;):cool:
 

Rosis

Mästare
Jag är imponerad av Seven Kingdoms insats, synd att det sammanföll med min egen personliga storsatsning... :p Hade ju inga fler provinser att ta, när mina poäng slutade ramla in i turneringen,. Men personliga rekord är lika roliga att slå. ;)
Sedan tror jag inte att det skadar ens Brödraskap att gå all in, tvärtom. Om man dessutom har brunbjörnar som man matar och flera andra sluga knep för att återställa balansen snabbt, så bör det inte vara ett problem att komma igen till nästa veckas omgång. Kanske kan det till och med bli topp-poäng då också. Man vet inte vad man klarar förrän man testar. Guld i spira varje vecka, mm... :p:cool:;)
Nej kämpa på alla superhjältar, I like!
:diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond:
 

Rhavin

Medlem
Hehe! :D
Jag kan Inte göra annat än att Applådera Ert Nya Bs-Rekord i Turneringen!...fantastiskt BRA jobbat gänget! :)
Jag såg att Ni hade flera som kom upp i över 20k poäng...imponerande!
Men sen funderar Jag på "Baksmällan"..efter en sån insats..där Ni måste ha bränt det mesta av era resurser!?
,,hur går det i nästa Turnering eller i Spiran..när Ni har bränt Alla era Truppboosters och ev..varor? ..bara en Tanke! :cool:
Men Jag kan nästan lova..att Vi i Anarchy..inte ens kommer att försöka slå erat Rekord!...Vi tänker lite mera strategiskt! ;):cool:
Haha om du tror ja ens brännt en tredjedel av mina resurser så måste de va för längesen som vi spela ihop :)
 

Macbolan

Mästare
Hej compadres! :)
Vill bara tillägga en sak; Jag tycker att Rhavins Rekord är fantastiskt...Och ert gemensamma Turneringsrekord är Helt Makalöst Bra!
Att jag nämnde detta med att "bränna sina resurser"?! Var Inte menat att låta nedlåtande på något sätt...eller förringa Er fina insats!
Det beror på att Jag numera tänker långsiktigt och strategiskt..för att Vårat BS skall Växa....
Detta innebär att Vi snittar 15-16 kistor i Turneringen varje vecka..och därmed har att ett jämnt inflöde av KP samt övriga "Bonusar"!
..och detta Utan att våra members tömmer sina varulager på resurser som behövs för att Växa....
Detta kallas även "Kostnadseffektivitet"...at få Ut så mkt som möjligt av en satsad resurs! :cool:
Jag kan även berätta att Anarchy ökade med 940 000 poäng förra veckan..vilket har get Oss en 8.e plats på den Globala listan! :D;)
 

qrush

Medlem
Hej compadres! :)
Vill bara tillägga en sak; Jag tycker att Rhavins Rekord är fantastiskt...Och ert gemensamma Turneringsrekord är Helt Makalöst Bra!
Att jag nämnde detta med att "bränna sina resurser"?! Var Inte menat att låta nedlåtande på något sätt...eller förringa Er fina insats!
Det beror på att Jag numera tänker långsiktigt och strategiskt..för att Vårat BS skall Växa....
Detta innebär att Vi snittar 15-16 kistor i Turneringen varje vecka..och därmed har att ett jämnt inflöde av KP samt övriga "Bonusar"!
..och detta Utan att våra members tömmer sina varulager på resurser som behövs för att Växa....
Detta kallas även "Kostnadseffektivitet"...at få Ut så mkt som möjligt av en satsad resurs! :cool:
Jag kan även berätta att Anarchy ökade med 940 000 poäng förra veckan..vilket har get Oss en 8.e plats på den Globala listan! :D;)
Compadre, vi tackar dig.
Du behöver inte vara orolig för oss, vi tog ett rekord och sen fortsätter vi som vanligt. Snittar 15-16 kistor och guld i spiran. Vecka ut och vecka in.
Jag vet Mac att du är lika intresserad av rekord som jag (vi) är :)
Lite om den globala ordningen, vi kom 2a overall i vår rekordturnering.
Sen ibland kan det vara så att det fylls på väldigt mycket poäng till BS vartefter man blir klar med senaste kapitlet och kan bygga ut igen, men lika för alla.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Om vi ändå pratar rekord så är jag stolt över Prosperity som gjorde personbästa i BÄ denna omgång med 99050 poäng. Nu får vi se till att spränga 100k gränsen snart =)
Tack för alla fina BÄ-stunder denna omgång. <3
 

qrush

Medlem
Det tog ett tag men nu är Rhavins rekord slaget av ZpaRoW, 30240 poäng 16/9.
Grymt av dig Sparven :) 112 Provinser
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Men det var nära, riktigt snygga siffror. Så grattis till en fin prestation :) En annan får nog öppna många fler provinser innan jag har en chans haha
 
Topp