• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

nyfiken

Macbolan

Mästare
Jag började spela i början av December 2015!
Men Jag Vet att Anne-Marie var före Mig...för Hon var Nr.1 på servern ..när jag började spela!
Men sen fanns det ett BS.. som kallades för -=ElvElite=- när jag började lira...
Jag tror att Elvenar släpptes i April 2015!??
/Mac
Ps. Men jag kan fråga A-M och Ackke..Vi lirar i samma gäng numera!..."Anarchy"! :)
 
Senast ändrad:

Taj-Lej

Kändis
som sagt va är jag nyfiken ...har för mig att själv så började jag 2015 i juli men har haft 3 längre uppehåll på närmare 1.5 år sammanlagt... har ju lite svårt för spelet eftersom jag inte tycker det är ett spel direkt ... händer för lite och är lite långsamnt i mitt tycke...men sedan spiran kom har jag ju tyckt att det ganska roligt har ju gått till toppen alla gånger


Taj
 

pling

Medlem
jag började 4 juli 2015,( har antecknat det) och har spelat som gott som varje dag sen dess, utan uppehåll. :)jag älskar elvenar. ibland blir det svårt, men vad gör det.. det har kommit många förbättrade nyheter genom åren och till det bättre...och önskar att vårat gäng når till toppen i spiran( alla alltså) ,annars är det ju ingen nytta. själv går jag alltid till topp. min önskan är att mitt bs går i topp varje vecka pluss tar 15 kistor varje vecka. ..där var det stora krav...men inte omöjligt, om alla lägger manken till. men vissa är inte äns intresserade av det, synd./
/pling
 

Kerrie

Medlem
Börjad någon gång under 2017, kommer inte ihåg datum. Först i Lady of the Light, sedan Seven Kingdom
o sen 180916 i Elves of anarcy
/Kerrie
 

anga

Mästare
jag började 4 juli 2015,( har antecknat det) och har spelat som gott som varje dag sen dess, utan uppehåll. :)jag älskar elvenar. ibland blir det svårt, men vad gör det.. det har kommit många förbättrade nyheter genom åren och till det bättre...och önskar att vårat gäng når till toppen i spiran( alla alltså) ,annars är det ju ingen nytta. själv går jag alltid till topp. min önskan är att mitt bs går i topp varje vecka pluss tar 15 kistor varje vecka. ..där var det stora krav...men inte omöjligt, om alla lägger manken till. men vissa är inte äns intresserade av det, synd./
/pling
Prosperity har plats ledigt dom tar guld varje vecka.
 

Mirabella77

Legend
Mins inte längre hur länge jag har spelat men erkänner att jag är inte bland de äldre spelare, började någonstans innan förföra julen :)
 
Topp