• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nytt Gäng!

Macbolan

Mästare
Hej mina Vänner!

Jag vill bara informera Er om att det finns ett Nytt Gäng på Spelplanen numera! :)
Gamla Aslan och Northland har gått ihop..och blivit; "Elves of Anarchy"!

Vi tänker ta upp kampen emot fascistiska grupperingar, som styrs enväldigt av vissa..regida människor med ett kontrollbehov..över sina medlemmar!
Vi "Anarkister"..finns Här..för dom medlemmar som vill hoppa av denna typ av sekter! :cool:
Mvh
Mac
 

DeletedUser551

Guest
Haha Kan faktiskt Hålla med om det!
I vissa BS så vill Archmagen bestämma ALLT! :rolleyes:
Men det är nog så det är... Bara några maktgalna människoro_O
 

DeletedUser551

Guest
Ursäkta!?o_O
Det krävs bra och tydligt samarbete !
Man kommer ingen vart på att lyda mista lilla vink ledaren säger....
Tro mig jag vet det!:confused:
 

qrush

Medlem
Hur? kommer ingen vart?
Detta spel är väl i första hand ett spel för egen del.
Enda gången det kommer till BS är väl när det blir ett BÄ och där har Serenity vunnit 10 gånger av 10.
Tänker att det krävs en hel del samarbete för att vara obesegrade.
Sen lite grädde på moset, 71st kista 10 i rad
 

DeletedUser551

Guest
WOW
Såååååå häftigt :rolleyes:
Då slipper Archmagen bli besviken o arg på er iaf...
 
Senast redigerad av en moderator:

Anders

Kändis
Svensken! Var det därför du lämna brödraskapet "Vi som inte köper diamanter" att du kände en viss maktfullkomlig ledning. Du var medlem knappt 14 dagar?
 

DeletedUser551

Guest
Enda gången det kommer till BS är väl när det blir ett BÄ och där har Serenity vunnit 10 gånger av 10.
Tänker att det krävs en hel del samarbete för att vara obesegrade.
Sen lite grädde på moset, 71st kista 10 i rad
Och det är självklart du som har hjälpt er att komma sååå långt, det måste även vara därför du har en så hög titel, titeln "brödraskap" :rolleyes:
 

Macbolan

Mästare
Hmm!...kan lätt kännas lite Surt...Om epitetet/titeln "Brödraskap"...börjar upplevas som ett "Trälskap"?:confused:
..kommer osökt..att tänka på George Orwell,s roman; "Djurfarmen"!...:cool:
"Vi är Alla jämlika...Men vissa är mera jämlika än andra"!:rolleyes:
Mvh
Mac
 

qrush

Medlem
Många fjolliga svar här och du Macbolan citerar friskt, när du ändå citerar så gör rätt men jag har sett tidigare att du har lite problem med svensk grammatik.
I övrigt så ska jag citera dig Macbolan 180917 skrev du "I övrigt så blir Detta..mitt sista inlägg på detta torra,tråkiga forum!"
När du nu ändå brutit mot ditt eget löfte så håll dig gärna från sandlådenivån
 

DeletedUser345

Guest
Tycker Mac hållit sig rätt långt borta från sandlådan hittills i denna tråd. Kanske en kommentar var nära, men den avslutades med "glimten i ögat"
Oj nu citerar visst även jag. ;)
 

Macbolan

Mästare
Många fjolliga svar här och du Macbolan citerar friskt, när du ändå citerar så gör rätt men jag har sett tidigare att du har lite problem med svensk grammatik.
I övrigt så ska jag citera dig Macbolan 180917 skrev du "I övrigt så blir Detta..mitt sista inlägg på detta torra,tråkiga forum!"
När du nu ändå brutit mot ditt eget löfte så håll dig gärna från sandlådenivån
Visst känns det som en härlig friskt Vind blåser in på vårat Forum...när en ideologiskt, sann "Svenskalärare"...glider in och berättar att man har problem med den Svenska grammatiken?! :eek::rolleyes:o_O ...mitt enda "försvar är att jag även pratar 5 andra språk oxå..så ibland är det lite svårt att Alltid få till grammatiken!
..Ingen e ju Perfekt..eller hur qrush? ;)

Jag erkänner!!:oops:
Jag bröt mitt löfte...Men det berodde på att detta forumet..helt plötsligt blev Kul och intressant igen...
..efter att en massa radikala, fundamentalister hade försvunnit!
Men det verkar som någon "efterdyning" har krupit fram under sin sten igen..kanske en Sektmedlem?? :eek:;)
 

Macbolan

Mästare
Tycker Mac hållit sig rätt långt borta från sandlådan hittills i denna tråd. Kanske en kommentar var nära, men den avslutades med "glimten i ögat"
Oj nu citerar visst även jag. ;)
Hej MasterA! :
Om Jag tar med spannen..tar Du med spaden då?;)
..så kan Vi lattja i sandlådan ett tag...Å så kan vi "Citera" några sandsorter typ..hehe! :D
/Mac
 
Topp