• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nytt serverrekord i Brödraskapsäventyret! 72 950 poäng!

DeletedUser598

Guest
Så himla stolt över Birka som återigen tog nytt rekord på servern! Tack alla för ett roligt äventyr med alla galna skratt och mysig uppesittarkväll! Ni är bäst! ;) :) :) :p

Rekord igen januari 2020.PNG
 

potter

Mästare
Stort grattis =)
Vi i 7K började bli lite hoppfulla när ni lät oss leda de första dagarna, men sen vete fanken vad som hände hos er! Imponerad av den fart ni fick till :D
Den förkotningen kan inte vara lyckad om man läser den på ett annat sätt. Typ 7K = Sjuk;)

Men grattis till rekordet. Men som alla rekord är detta till för att slås...någon gång framöver, vänta bara:cool:
 

DeletedUser598

Guest
Den förkotningen kan inte vara lyckad om man läser den på ett annat sätt. Typ 7K = Sjuk;)

Men grattis till rekordet. Men som alla rekord är detta till för att slås...någon gång framöver, vänta bara:cool:
haha oooh en utmaning!! :) :) :) spännande! ;) Är bara kul ju fler brödraskap som kämpar och har kul tillsammans! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser514

Guest
Det känns ju generellt som att tidigare brödraskapsrekord nästan måste slås överallt nu när teleportera byggnader finns =)
Ska bli spännande och se om ni lyckas komma förbi 100 000 någon gång, jag tror på er!
 

DeletedUser514

Guest
Den förkotningen kan inte vara lyckad om man läser den på ett annat sätt. Typ 7K = Sjuk;)

Men grattis till rekordet. Men som alla rekord är detta till för att slås...någon gång framöver, vänta bara:cool:
Jag har faktiskt aldrig använt den förkortningen själv tidigare, men såg den skriven i vår chatt en gång och tänkte att "happ, så är det tydligen" :D
Kan ju personligen känna att det inte är alltför omständligt att skriva ut hela namnet egentligen :p
 

Macbolan

Mästare
Sen erkänner Jag gärna..Att det är Kul å spela BÄ...samt att samarbeta emot ett gemensam *Mål*...:)
Men/och Vid detta tillfälle..så hade många av oss i gänget..väldigt lite Yta å jobba med..pga progress av våra städer..så Vi dumpade BÄ..Denna ggn!
Men Vi "Anarkister"..kommer nog "Leka" BÄ..med er övriga i framtiden..så misströsta Inte! :p
 

DeletedUser158

Guest
Vi bestämde Oss tidigt... för att skippa BÄ..å satsade ist vår Tid/Energi/resurser på att fixa Turnering samt Spiran...för Priserna är så mkt bättre där! :cool:
Regel#1. I Ekonomi!
Största möjliga utkomst..för minsta möjliga insats! ;)
Super det ;)
Såg du att vi nyss kom etta i Spiran också?
Birka är ju bara det bästa bs på servern, eller hur??? ;)
 

DeletedUser158

Guest
Sen erkänner Jag gärna..Att det är Kul å spela BÄ...samt att samarbeta emot ett gemensam *Mål*...:)
Men/och Vid detta tillfälle..så hade många av oss i gänget..väldigt lite Yta å jobba med..pga progress av våra städer..så Vi dumpade BÄ..Denna ggn!
Men Vi "Anarkister"..kommer nog "Leka" BÄ..med er övriga i framtiden..så misströsta Inte! :p
Det är ju det teleportrarna är till för? Jag raderade alla mina kapitelbyggnader + stoppade undan vanliga byggnader för att få ytan.
Ser du inte så långt ner i rankingen jag har trillat? Har valt att inte lägga ut dem igen, även om bä är slut nu. Men jag ser ju att jag har några anarkister som har kommit förbi mig i rankinglistan på grund av detta, och Birka har trillat tillbaks på tredje plats. Men det är bara en fråga om tid tills vi är förbi igen (du ska få se!)... :p
När ska ni göra er av med alla inaktiva spelare, förresten???
 
Topp