• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Om jag teleporterar min drakskriftrullfabrik till mitt lager.

potter

Mästare
Om jag teleporterar min drakskriftrullfabrik till mitt lager, hur länge ligger den där innan jag kan placera ut den på spelplanen igen??
Är det något jag behöver göra för att kunna lägga ut den igen? Just nu är den markerad i lagret men går ej att flytta.

Hittar ingen info om detta heller. Ingenting om tider som det tar att få tillbaka den ut på spelplanet eller annan info ang. tidsaspekten för teleporterade byggnader.
 
Senast ändrad:

Mammio

Mästare
Det finns ingen bestämd tid utan den kan stanna kvar i ditt lager hur länge som helst.

Om du hoovrar över den så kan du se vad som behövs för att flytta ut den igen. Det kan vara så att du saknar den befolkning som krävs (vanligast) @potter Det som saknas för att sätta ut den igen kommer att stå med röd text.
 

potter

Mästare
Ahaa, på det viset. Tack för din hjälp. Då skall jag kolla detta. Och .. Ja, det var som du säger/skriver, det saknas en del för att kunna sätta ut den.
 

Gaiona

Mästare
Hur är det med de uppgraderingar som är gjorda när man teleporterar, är de kvar eller tappar man något?
 

Mammio

Mästare
@Gaiona Den är på samma nivå som när du teleporterade in den. Om du satte en produktion och inte skördade innan den åkte in i lagret, så är produktionen borta, tyvärr. Så skörda fabriker/verkstäder innan ni skickar in dom i lagret.
 
Topp