• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Orimliga krav i Storyline kap. 17

DeletedUser597

Guest
Är nu på en punkt i Storyline i kapitel 17 som jag tycker att kraven är orimligt.

- Ha 10 bostäder på nivå 38

Jag har 6 Magiska bostäder som räcker fullständig och täcker stadens behov. Jag förstår inte vitsen med att INNO vill styra i min stad och bestämmer ett minimum antal bostäder. Kraven är totalt orimligt tycker jag; borde ändras med detsamma. Alla liknande krav angående antal byggnader borde ändras eller ge ett alternativ.
//R
 
Senast redigerad av en moderator:

anga

Mästare
Är nu på en punkt i Storyline i kapitel 17 som jag tycker att kraven är orimlig.

- Ha 10 bostäder på nivå 38

Jag har 6 Magiska bostäder som räcker fullständig och täcker stadens behov. Jag förstår inte vitsen med att INNO vill styra i min stad och bestämmer ett minimum antal bostäder. Kraven är totalt orimlig tycker jag; borde ändras med detsamma. Alla liknande krav angående antal byggnader borde ändras eller ge ett alternativ.
//R
Kolla in din stad, verkligen imponerad :) Otroligt snyggt att behålla skolområdet framför stadshuset. Din stad ser ut som en stad :)
 

Gaiona

Mästare
I värsta fall så kommer det uppdraget att gå att avbryta i kapitel 18 (när det nu kommer) men nog känns det orimligt, en magisk bostad borde kunna räknas som två eller nåt i så fall...
 

Mirabella77

Legend
Är nu på en punkt i Storyline i kapitel 17 som jag tycker att kraven är orimlig.

- Ha 10 bostäder på nivå 38

Jag har 6 Magiska bostäder som räcker fullständig och täcker stadens behov. Jag förstår inte vitsen med att INNO vill styra i min stad och bestämmer ett minimum antal bostäder. Kraven är totalt orimlig tycker jag; borde ändras med detsamma. Alla liknande krav angående antal byggnader borde ändras eller ge ett alternativ.
//R
Jag håller med dig! Hoppas att de ändrar på det !
 
Topp