• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Pakse

Pakse

Medlem
Jag har spelat nu i ... hmm ... ett par veckor. Började 2016, någon gång i november tror jag. Så jag är inte helt ny, men ändå en nybörjare :)

Jag är:
  • Ungdomlig tant i sina bästa år ... nä, de bästa har passerat ... år har jag i alla fall. Jag har bara 1,5 år kvar till jag når 6 decennier. *hua*
  • Född Hälsingland, uppvuxen i Norrland, acklimatiserad Östgöte som flyttat runt i Sverige en hel del. Gävle, Göteborg, Sala, Norrköping, Söderköping, Stockholm, Sundsvall, Linköping m.m.
  • Hundtokig kärring, nä det var fel. Schäfertokig kärring som även gillar andra hundar.
  • Före detta kattägare, eller ägd av katter kanske är bättre uttryckt.
  • Lantlolla sedan början på 90-talet men bor sedan hösten 2016 inne i stan. Flyttat från gård till en tvårummare. Fy fasen vad grejer man hade ...
  • Fårfarmare - jo, jag hade några får också. Det gav, förutom att de höll ordning på mark och sly, även kött och fällar.
  • Sjukpensionär som tillbringar mycket tid vid datorn - webb-(master), foto-bild-tillverkning, surf, skriverier, spel - till och med Facebook ingår numera bland mina hängplatser.
  • För detta IRC-are. Tillbringade mycket tid förr på IRC, på den gamla modemtiden.
Vilken typ av spelare är jag då?
  • Jag är inte förtjust i strider
  • Jag gillar när det inte är allt för svårt och när det inte tar allt för lång tid att lösa uppdragen.
  • Jag gillar när det går lite fort framåt.
  • Jag är inte mycket för att läsa instruktioner (skäms för det faktiskt) utan jag är mer en testa och försök, går det så går det, det löser sig och jag lär mig vad det lider.
Vill du veta mer? Då får du gärna fråga. Jag svarar, om jag inte tycker det är allt för privat.
2012-12-22-11.29.37.gif
 
Topp