• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Pengar/Diamanter

DeletedUser166

Guest
ja vet inte men tror ja ligger mellan 10-15 , tror de är närmare 10 men man har spelat så länge och man tror nog alltid de är lite mindre än va de är :)
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag tycker man ska räkna in tid i denna ekvationen.
Kollar jag på hur mycket pengar jag lagt på spel de senaste 8 åren ser det lite skrämmande ut.
Tar jag ett ungefärligt värde på hur mycket jag betalat och antal timmar jag spelar så lägger jag ca 3kr/timme på spel, vilket jag tycker är en helt okej siffra. :)
 

Gaiona

Mästare
Jag håller med @Josefin89, lägger inte gärna pengar på spel, inte minst eftersom ekonomin har varit så fruktansvärt tajt under många år.

@Boefst tänker rätt, dividera beloppet med antal spelade timmar så blir det inte så blodigt.

Vi funderade på att köpa lite diamanter men nu har det inte behövts.
 

DeletedUser576

Guest
Jo, nog händer det ibland att jag betalar riktiga pengar. Det blir inga större belopp, utan jag skvalpar där mellan de två-tre nedersta valen. Och, det blir inte ofta alls. Så jag brukar mest passa på när det blir ett bra rabatt-erbjudande. Vill också visa min uppskattning på så vis, för det är ett bra spel det här.
 
Topp