• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Poäng för olika saker i Brödraskapsäventyret?

Josef Knecht

Lärling
En fråga som jag inte har hittat svar på i Wikin.
Var kan man se mer exakt vilka rankingpoäng man får för olika saker i Brödraskapsäventyret? Gäller ffa virveln och enstaka noder på kartan.
Jag ser siffrar 50 stå i virveln, men vet ej om det är poängen, och/eller om denna poäng förändrar på något sätt (med övrig rank eller ju fler virvlar man tar).
 

Gaiona

Mästare
Det stämmer att det bottenlösa hålet ger 50 poäng för varje gång som kravet uppfylls.
De olika vägpunkterna ger olika poäng i de olika svårighetsnivåerna och poängen är högre ju längre man kommer med högre poäng i vägskälen.
Det finns fan-sidor på nätet med mer information.
 

Gaiona

Mästare
Det är mycket information som skulle vara bra att ha på wikin men jag anser att det är Innogames ansvar att hålla sig med en uppdaterad wiki (brödraskapsäventyret ändras mellan gångerna), vi i teamet översätter i princip endast wikin till svenska.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Oftast har det varit så att:

Karta 1:
- Ej vägknytpunkter är värda 100 poäng.
- Knytpunkt 2 för varje väg är värda 300 poäng
- Knytpunkt 5 för varje väg är värda 500 poäng

Karta 2:
- Ej vägknytpunkter är värda 200 poäng.
- Knytpunkt 2 för varje väg är värda 600 poäng
- Knytpunkt 5 för varje väg är värda 1000 poäng

Karta 3:
- Ej vägknytpunkter är värda 300 poäng.
- Knytpunkt 2 för varje väg är värda 900 poäng
- Knytpunkt 5 för varje väg är värda 1500 poäng

Varje hål ger 50 poäng, det är 6 st "hål" på ett varv = 300 poäng per varv =)

Hoppas det ger lite svar. Sedan vad som förväntas i varje nod har ändrats förstås =)
 
Topp