• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Problem med kulturbyggnaderna och bonus

DeletedUser160

Guest
De senaste dagarna har jag märkt att den ”Förtrollade begåvningen” inte ger någon synbar verkan på mina kulturbyggnader. När jag placerar trollformeln på kulturbyggnaderna händer det inget, de visar inte på att jag får någon bonus alls. Håller jag över solstrålen/kulturbonusen med muspekaren står det dock där att jag ska ha så och så mycket procent av trollformelseffekten.

Jag har även fått veta av en ur brödraskapet att denne inte har kunnat boosta mig idag, men jag vet inte vad det beror på eller om det har någon grund i problemet ovan.
 

DeletedUser3

Guest
Tack för att du rapporterade! Det verkar som att det här är mest frontend och inte backend, d.v.s. det ska inte påverka hur mycket kultur du får. Men utvecklarna undersöker det för tillfället och jobbar på att lösa det så fort de kan.

Angående att din granne inte kunde hjälpa dig idag, återkom gärna om det här fortsätter med så mycket detaljer som möjligt. Hittills är det inte ett problem som jag känner till.
 

DeletedUser85

Guest
En klanmedlem, Aurinko, har råkat ut för precis samma fel idag, alltså att det inte syns på kulturbyggnaderna att hon använt besvärjelser men att hon får bonusen ändå och att bonusen syns på "solen" överst.
Kan lägga till att när jag går in från mitt konto så ser inte jag heller glittret över kulturbyggnaderna som har boostats. Däremot har hon två st. fabriksboostar aktiva och där syns glittret som det ska.
 

Macbolan

Mästare
Hej!
Efter senaste Update, så har Indikationen/"glimmer" ovanför Kulturbyggen försvunnit,,,syns enbart när man lägger spell...efter update av sida, så försvinner "glimmer"..

Det märkliga är, att man vid puts...kan se glimmer för deras spells på fabriker/verkstäder...Men Inte på Kultur!?

Detta problem har drabbat flera av oss i gillet!
Vi har testat byte av OS och webbläsare...Men problemet kvarstår!
Mvh
Mac
 

Macbolan

Mästare
...kan tillägga att bonusen verkar funka Ok...Men det går tyvärr inte att se Vilka Kultur som har spells på sig...
/Mac
 
Topp