• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Produktionsöar - fel nivå

DeletedUser594

Guest
Jag har problem med att mina produktionsöar visas i fel nivå. Vid uppdraget "Ha minst 12 produktionsöar på nivå 4", så säger räkneverket att jag har 9/12, men när jag hoovrar över några som jag vet ska vara uppgraderade till nivå 4, så ligger de kvar på nivå 3. Verkar också som det skiftar ibland. Vid något tillfälle har den också sagt nivå 3, men ändå saknat fliken för uppgradering.
 

DeletedUser93

Guest
Verkar vara en hel del strul med dessa uppgraderingar i kapitlet. Jag har också probem. Har felanmält till support, så det är väl bara att vänta.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
@chrbl det uppdraget är räkningen fel på men det stämmer ändå, när du har 12 st i nivå 4 så färdigställs uppdraget.
@lacette har svarat på din ticket, kan vara samma att den räknar konstigt men när du väl uppfyller uppdraget så färdigställs det.
 

Pakse

Medlem
Ett produktionsöfel till:

När jag satte en ö på uppgradering försvann den. Ja den finns där och uppgraderas, men bilden av ön när den är under uppgradering försvann / finns inte. Det är en D003-r "Montering" som inte syns i uppgraderingsläge ;)
 

Pakse

Medlem
Jag laddade om webbläsaren, sedan jag startade om den och startade om datorn men det var fortfarande kvar en "länk" till bilden utan att bilden syntes. Det höll i sig ett tag, men nu precis tittade jag igen och nu har bilden dykt upp.

Mycket med det tekniska ibland ;)

Det borde inte varit i min dator felet låg, men vem vet. Hur som helst - nu är bilden där och det ser OK ut. Ändras det igen så hojtar jag till. OCH tar en skärmdump ...
 
Senast ändrad:

DeletedUser551

Guest
Det händer mig med ibland, att byggnaden försvinner (Inte någon D003-r ännu, för så långt har jag inte kommit:p). Tror problemet ligger i datorn...
 

DeletedUser345

Guest
När byggnader blir osynliga för mig brukar jag tömma cachen (ibland behöver jag göra det ett par gånger) och ev. starta om browsern, så brukar det lösa sig. (Samma sak de gånger som inloggningen hänger sig eller en byggnad börjar "fladdra".)
 
Topp