• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Stängd Prosperity har en plats för dig!!

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Vi har en plats ledig, sök gärna innan lunch imorgon så hinner ni vara med på BÄ! Välkommen!
 

Josefin89

Legend
Bästa gänget :diamond: För att vara en av dom minsta spelarna i vårt gäng är kraven inte stora. Spiran i topp varje vecka utan problem (ja set kostar lite men det får man igen). Turneringen är inge problem att ligga på miniminivå. :p
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Vi har platser på G nu. Så är ni sugna så tveka inte. Vi tar även emot medelstora spelare som spelat ett tag, så även om ni inte kommit så långt så är det öppet att söka. Skicka mig gärna ett PM! VI tog vårat 30e guld i spiran nu (är så stolt över mitt gäng) så här kommer lite vacker grafik :)


1603722922629.png
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Vi har nu en plats som blir öppen och känner ni er sugna att hjälpa Prosperity ta det 50e guldet i spiran nästa vecka, så ansök gärna. Skicka ett meddelande till mig i spelet.

Vi tycker om att köra spiran, turnering och även BÄ. BÄ kör vi bara allvarligt lite då och då om året (inte varje gång). Ta en titt på BS-beskrivningen om våra min passar dig. Vi är ett glatt gäng.

Välkommen.
 

Rosis

Mästare
(Melodi från Snövit och de sju dvärgarna, Vi nu till gruvan gå)

Hej håå hej hååå, vi nu en öppning haaar
Så om du vill, kom hit till oss
Hej håå, hej hå, hej hå , hej hååå, hej håå
Prosperity vi är
Kom med till oss, och ha så kul
Hej håå, hej hå, hej hå, hej hå!

Vi är en självspelande grupp med fin ledning, som surrar i chatten och har kul ihop. Jag räknar med att vi når guld gemensamt i spiran trots att vi har en man kort. Själv har jag gått väldigt sakta fram i spiran denna vecka, men till toppen ska jag ändå, det är bara tisdag än. Det är mycket roligare om vi får full styrka så klart, så ansök om du känner dig sugen på att komma till oss. Kontakta Gose med PM så kanske vi syns snart!
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Vi kommer nu snart ha ännu en plats ledig på G. Så om du och din kompis inte kan skiljas åt så kan ni komma båda två! =) Ansök gärna, skicka mig ett PM.
 

Macbolan

Mästare
Och Ni i Prosperity som har tröttnat på stressen...att ta Guld i Spiran varje Vecka?! är Välkomna till Oss coola soffliggare i "Anarchy"! :cool::p;)
Mvh
Macbolan
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Och Ni i Prosperity som har tröttnat på stressen...att ta Guld i Spiran varje Vecka?! är Välkomna till Oss coola soffliggare i "Anarchy"! :cool::p;)
Mvh
Macbolan
Haha, men MacB retar det dig så att vi tar guldet hela tiden? ;)
Nåja, det är inte stressigt, det tar vi per automatik numer. Hoppas även fler BS kommer dit om de vill. T ex med filen jag delat med alla.
MacB, du är välkommen att komma och pröva vara med oss om du vill, tror nog du är lite sugen allt ;):diamond:
 

Rosis

Mästare
Haha, men MacB retar det dig så att vi tar guldet hela tiden? ;)
Nåja, det är inte stressigt, det tar vi per automatik numer. Hoppas även fler BS kommer dit om de vill. T ex med filen jag delat med alla.
MacB, du är välkommen att komma och pröva vara med oss om du vill, tror nog du är lite sugen allt ;):diamond:

:D Ja så måste det vara, Mac är nog lite sugen på att hoppa in till oss! ;)

Är du en spelare som går minst till bossen på torn två i spiran varje vecka, eller kanske till och med tar dig till toppen?
Tar du minst 1000 poäng i relikturneringarna varje vecka? Låter det tufft så har man rätt att ta noll poäng på tre av de nio olika turneringarna om man säger till så vi vet.
Är du med på full fart när vi beslutar oss för att köra all in i Brödraskapsäventyr? Och halvfart övriga Äventyr?
Putsar du dina Brödrskapsmedlemmar varje dag och förväntar dig att få samma gentjänst tillbaka?
Ja då är det bara att skicka PM till Gose.
Hos oss får du fina belöningar varje vecka tillsammans med oss övriga i Prosperity, grannputs varje dag, och belöningar som man inte kan få om inte många i Brödraskapet gör samma sak. Att ta guld i spiran ger en inkomst på 225 diamanter, plus massor med tidsboostrar och kombinationskatalysatorer, och det får vi in varje vecka.

Vi har dessutom roligt tillsammans, och vi får en fin service av ledningen med Wonderkalkyl för att distribuera KP till allas under, plus pepp och hjälp.

Kom och häng med i vår gemenskap! Vi ses. :)
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Rättelse: Angående belöningarna i spiran så får vi varje vecka (även med 23 av 25 medlemmar) 275 diamanter (jag råkade skriva 225, fel av mig).

Kan passa på att förtydliga att vi även får 22 st 5 timmars boosters, 22 st kombinationskatalysatorer, 3 portalförtjänster på 10% och 2 Teleporters. Detta är alltså gruppbelöningen som man får när spiran avslutas om man som individ tagit sista bossen på våning tre, och Brödraskapet tagit guld gemensamt. Stannar man på boss två så blir belöningarna lägre, så för många är det självklart att gå till topp varje vecka för att inkassera de härliga belöningarna.
 

Macbolan

Mästare
Kan passa på att förtydliga att vi även får 22 st 5 timmars boosters, 22 st kombinationskatalysatorer, 3 portalförtjänster på 10% och 2 Teleporters. Detta är alltså gruppbelöningen som man får när spiran avslutas om man som individ tagit sista bossen på våning tre, och Brödraskapet tagit guld gemensamt. Stannar man på boss två så blir belöningarna lägre, så för många är det självklart att gå till topp varje vecka för att inkassera de härliga belöningarna.
Stoort Tack Rosis!
Jag behövde verkligen denna redogörelse av "Vinstplanen" i Spiran!
..den har varit Omöjlig att få via Innos..kanaler..
Tack! :)
 

Macbolan

Mästare
Jag själv drar upp i Topp på Spiran varje Vecka..genom att enbart kriga mig Dit!
Men flera av mina kolleger behöver lägga en massa resurser...för de är Inte lika bekväma med att strida!
Jag anser att Spiran är överskattad ..att det är bättre att spara sina trupper till Turneringen ..samt sina Varor till att få sin Stad att växa!
Men Nu med Din "Vinstplan" Rosis...så fick Jag "Vatten på Min Kvarn"..det skiljer Inte så mkt att ta Silver eller Guld..för dom spelarna som Alltid går i Topp varje Vecka! :D
...så Varför Tvinga Övriga i gänget att offra Alla sina Varor å trupper??:cool:
Jag får typ 2 mindre av Katalys, 5h boost 1 mindre portalFörtj. 1 mindre Teleport----För att Vi INTE tar GULD!...Men Hallååå...IINNOOO!!!
Spiran är Innos största PengaBluff..emot Oss Spelare! :mad:
Just My /50 Cent/Mac
 

Macbolan

Mästare
Sen gillar Jag Prosperity..Inget Ont om ER...Ni är ett Kanontrevligt gäng! :)
Ni förtjänar ALL Heder för att ha fixat så många Guld genom året!
Mvh
Mac
 

Rosis

Mästare
Jag får typ 2 mindre av Katalys, 5h boost 1 mindre portalFörtj. 1 mindre Teleport----För att Vi INTE tar GULD!...Men Hallååå...IINNOOO!!!
Fast du glömde nog att man får 275 diamanter på guld, och 125 diamanter (om jag minns rätt, det var ett tag sedan vi fick silver) i belöning på silvertrofé så vid guld får man 150 diamanter mer, inte illa. Och de där Teleporterna, de är verkligen guld värda anser jag.

Det som är så bra med olika Brödraskap är att man hittar kompisar som vill spela som en själv, och vi är så många som alltid drar till toppen hos oss, att det går av sig självt, så guldet kom utan problem trots att vi saknade två spelare.

Och nu har vi enbart en plats ledig, så du har fortfarande chansen kära Mac. ❤ ;)
 
Topp