• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Provinskarta skapar problem?

DeletedUser

Guest
Hej!
Har efter senaste uppdateringen råkat ut för att spelet hänger sig, när jag sonderar vilka strider som erbjuds i aktuell provins. Jag brukar öppna och gå igenom alla, för att välja den konfrontation och fiendearmé som för tillfället passar för mina trupper, men också för att se om det finns rimliga förhandlingsmöjligheter.
Eftersom det inte går att öppna "drop-down" menyn för varulagret när man har uppe fönstret med fiendetrupperna, så man snabbt kan se om man har "råd" att förhandla, så måste jag stänga fönstret med översikten över fiendetrupper för att kunna titta på mitt varulager (för det kommer man ju aldrig ihåg hur mycket det nu var man hade av det ena eller andra varuslaget!) När man sedan försöker öppna fönstret för fiendetrupperna så känner inte spelet av att jag klickar på aktuell plats för konfrontationen. Jag kan klicka på hela kartan, och även försöka återvända till min stad - men det händer inget. Som tur är fungerar kontakten med "kugghjulet" så jag kan logga ut, för att logga in igen och gå tillbaka till provinsen, och då fungerar kartan igen en stund.
 

Vega

Medlem
Ja det är problem med hela världskartan ibland kommer den inte upp utan man måste uppdatera spelet. Och ofta så tar det en evighet innan alla grannarna syns i bild.
Det har även varit problem i vårat brödraskap med putsningen flera av oss har inte fåt putsat fast folk varit inne och gjort det.
Jag var inne vid 11.30 idag och putsade hos alla i mitt brödraskap men nu på kvällen var det fler som påpekade att jag inte varit hos dom så jag kollade igenom alla igen och det var bara en som hade blivit putsad så jag fick gå igenom hela listan igen.
 

Vega

Medlem
Nu börjar det bli irriterande jobbigt med alla buggar på världskartan. En massa svart rutor kartan låser sig hela tiden, namnen på spelarna försvinner och man är tvungen att hela tiden uppdatera när man är och putsar på en viss del på kartan.
Jag vet att det är jul och nyårshelg men ni har haft en massa tid på er före jul men ändå har det inte hänt något.
Det är så superjobbigt och fruktansvärt irriterande att det aldrig blir någon ordning på den delen av buggarna. Är flera i mitt Brödraskap som är irriterade och snackar om det varje dag en del överväger att sluta spela och det är väl i varje fall inte meningen att detta ska behöva förstöra ett brödraskap eller hela spelet i sig.
Det finns säkert fler andra spelare som är lika irriterade som jag.

Ha en trevlig nyårshelg och försök klura ut hur ni ska bli av med buggarna. ;);):rolleyes::rolleyes::)
 

DeletedUser3

Guest
Hej Vega,

Tack för uppdateringen. Jag kommer skicka det här vidare.
 
Topp