• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Randomprat

Sompote

Tävlingsledare
När man faktiskt har lite tur. =)

Evighetens spira - två omgångar kvar.jpg
 

Gaiona

Mästare
Jag har nog inte heller förstått det hela - om det är så, att det kommer en per timme … , varför finns då "Inspirerande meditation"?

Visa bilaga 1713
Jo, det gör att gränsen höjs, de kp som kommer en gång per timme kan komma tills det är fullt så istället för att de bara kommer tills det finns 10 stycken kp i lager så kan de komma tills det finns 20 stycken kp i lager.

Övriga kp som man skördar och vinner kan gå långt utöver gränsen men som sagt, så fort det är 10 respektive 20 kp i lager så slutar de komma en gång per timme.

Man kan dessutom se om man klickar på stapeln (i appen, jag gissar att det funkar att hålla muspekaren över stapeln i datorn) så ser man hur lång tid det är tills nästa kp läggs in.
 

Elvenlis

Legend
Tyckte mig se ljuset i slutet av tunnel 16,,, det segaste kapitlet någonsin,,och vad händer,,, varenda jädra orch rymmer och dom verkar inte komma tillbaka med nån större hastighet,,, detta måste vara det ultimata Elvenar testet, klarar man kap 16 utan att lägga ner verksamheten för gott så klarar man nog vara kvar för evigt,,, suck
 

anga

Mästare
Tyckte mig se ljuset i slutet av tunnel 16,,, det segaste kapitlet någonsin,,och vad händer,,, varenda jädra orch rymmer och dom verkar inte komma tillbaka med nån större hastighet,,, detta måste vara det ultimata Elvenar testet, klarar man kap 16 utan att lägga ner verksamheten för gott så klarar man nog vara kvar för evigt,,, suck
Vi kollar efter kapitel 18 om du fortfarande är kvar ;)
 
Topp