• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

REKORD??

Macbolan

Mästare
Hola gänget!:)

Jag gav mig tusan på att Vinna senaste Turneringen!...vilket Jag självklart gjorde! :cool::D
Men frågan är Om mina poäng på 7416..kan vara Rekord!? ;)
Vad tror Ni övriga?
Mvh
Mac
 

DeletedUser87

Guest
OJ OJ ,, Jo det är säkerligen världsrekord , :)
GRATTIS ,, GRATTIS ,, :))
 

DeletedUser85

Guest
Visst är väl det all time high? Var det inte du, Macbolan, som hade rekordet i det förra turneringssystemet också?
Säger som Malajen: Grattis, MacB! :p
 

DeletedUser244

Guest
Det är definitivt serverrekord, bra jobbat Mac :) Men världsrekordet får du jobba lite hårdare för, vinnaren på internationella hade mer än dig denna vecka ;)
 

Macbolan

Mästare
Vi lägger väl upp scorelistan också, bara för ordningens skull :D

index.php


Rheinstahl, 13. sept 2016

Hej Rhein! :)
Visst är det denna lista, som Du lade upp för "Rekordet" i det gamla stridssystemet? :cool:
 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
Det är definitivt serverrekord, bra jobbat Mac :) Men världsrekordet får du jobba lite hårdare för, vinnaren på internationella hade mer än dig denna vecka ;)
Okej Capri! :)
Jag får tydligen "Nöja mig" med ett Rekord på den Svenska servern...:cool:
Men har Du några uppgifter om Vilka siffror som gäller på den Internationella servern Capri??
Mvh
Mac
 

DeletedUser244

Guest
Det är inget dålig rekord att ha ju :) Du blev bara slagen med några poäng denna vecka, 7464 hade vinnaren men de har ofta höga resultat i toppen där. Har en medlem hos oss som spelar där också som kom 4:a med nästan 6k poäng. På US-servrarna har jag dock hört att det ofta hamnar över 8k. Tur det inte är så här :D
 

Macbolan

Mästare
Tack Rhein! ...alltid Kul med lite "Bekräftelse!...även för en Perfekt Man som Mig! :p

Jag brukar säga så Här;
"Det enda som överträffar Min förträfflighet..Är Min genuina Ödmjukhet!" :D:cool:
 

Vega

Medlem
Haha du är en riktig skrytpelle Macbolan men du är så skön så det är förlåtet och så är du dessutom en väldig fin och ödmjuk granne till mig.
Man får grattulera ;)
 

Macbolan

Mästare
NYTT REKORD!! :)

Ett Stort GRATTIS! till ertz0r som slog ett Nytt Server-rekord med 8130 Poäng! :D
Jag själv lyckades ta Mig in på en hedrande 2.a plats med endast 7800 Poäng! ;)

Men...Vi Vet ju Alla Vem som är *BÄST*...eller Hur?! ;):cool:
Mvh
Mac
 

DeletedUser85

Guest
8130 såg oslagbart ut. Men, men, nu har Gose lyckats få hela 8670 poäng i senaste turneringen. Stort grattis, Gose :D
 

DeletedUser244

Guest
Bra jobbat Gose!!!! :) Börjar starkt ångra att jag inte gjort som du & ertz0r och fixat lite eventbyggnader för ändamålet.. hade vart grymt kul att komma upp i över 8k poäng!
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Hehe tack. De där eventbyggnaderna gjorde verkligen en stor skillnad, de kan rekommenderas ;)
 

DeletedUser164

Guest
Hej på er, det är dags att hylla vår kära medlem ertz0r i Serenity som lyckades gå med i 10000-klubben och satte ett nytt världsrekord. Som kuriosa klarade han ensam av 5:e kistan :)
 

Bilagor

  • ärtanklararkista5.png
    ärtanklararkista5.png
    169,7 KB · Visningar: 89

DeletedUser329

Guest
Starkt jobbat, jag tyckte förra rekordet också var rejält men det stod sig inte så länge ändå.
 

Macbolan

Mästare
Grattis ertzur!
Snyggt jobbat! :)
Men som Vi alla Vet...så är rekord till för att slås...;):cool:
...kanske redan har blivit passé?? :D
Mvh
Mac
 
Topp