• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Relikturneringarna

Mjolner

Legend
Jag måste få säga att det är mycket roligare att strida i relikturneringarna nu när jag har förmånen att få vara i ett brödraskap som tar tio kistor.
För att uppmuntra fler bs att kämpa till tio så skulle man kanske ha en topp fem lista på vilka brödraskap som gjorde det bäst under en månad, månades nykomling, bubblare etc.
jag tror att det skulle kunna ge mer energi även åt de brödraskap som redan tar tio kistor. Visst kan vi se statistiken redan på andra sidor, men en kolumn här också?
 

harpan

Legend
Jag måste få säga att det är mycket roligare att strida i relikturneringarna nu när jag har förmånen att få vara i ett brödraskap som tar tio kistor.
För att uppmuntra fler bs att kämpa till tio så skulle man kanske ha en topp fem lista på vilka brödraskap som gjorde det bäst under en månad, månades nykomling, bubblare etc.
jag tror att det skulle kunna ge mer energi även åt de brödraskap som redan tar tio kistor. Visst kan vi se statistiken redan på andra sidor, men en kolumn här också?
10 wow mitt tar högsta 2 ...........
 

Gaiona

Mästare
10 wow mitt tar högsta 2 ...........
Jag håller fortfarande på att lära mig spelet, har precis börjat på kapitel 4 och är med i ett BS som inte är speciellt aktivt och är nöjd med att klara två kistor.

När vi har kommit längre i spelet blir det nog inga problem att ta en hel del fler kistor.
 
Topp