• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inte ett fel Resurser från grannhjälp.

potter

Mästare
Bugg eller vad? När jag putsar mina grannar får jag mynt och resurser. Om jag ej minns fel så fick man alltid båda tidigare?

Just nu får jag mynt alltid men bara resurser av vissa som jag putsar! En bugg eller vad?
 

potter

Mästare
Märkligt om det är så när man putsar dem innan tiden är ute! Om jag får putsa-symbolen på dem alla så tolkar jag det som att den tiden som föreskrivs hålls. Ändå blir det inga resurser men mynt. Något är fel.
 

Gaiona

Mästare
Symbolen byter utseende på grannarna i ditt brödraskap, då byter den färg från grön till guld.

På dina grannar på världskartan blir putssymbolen aktiv när det gått 23 timmar från din senaste puts, den påverkas inte av om din granne har putsat dig eller ej, det är precis som det ska.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Hjälphanden måste vara guldfärgad för att du ska få förnödenheter - andra resurser kan man få om man har husdjur eller uråldriga under som gör att man får det i grannhjälpskistorna, men det är bara 3 om dagen :)
Så svaret måste helt enkelt vara att händerna inte är guldfärgade - då blir det bara pengar ;)
 
Topp