• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nekad Ritningar.

potter

Mästare
Det hade varit trevligt om man kunde få/vinna/tillverka Ritningar i magiakademin och inte bara/endast i turneringarna. Detta förslag vill jag lämna till er.
Hoppas att detta förslag vinner gehör och kan införlivas i spelet så snart som möjligt:)
Om nu detta förslag lagts fram tidigare så glöm detta :)

Glad alla hjärtans dag - valentins day.
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
En ritning är värd 300 diamanter. Så för 300 diamanter kan du göra allt som du kan med ritningar, tex uppgradera magiska byggnader, etc. Så antingen köper man diamanter, eller sparar de gratisdiamanter man får tills man har trehundra, så är det samma som om man har en ritning.
 
Senast ändrad:

potter

Mästare
En ritning är värd 300 diamanter. Så för 300 diamanter kan du göra allt som du kan med ritningar, tex uppgradera magiska byggnader, etc. Så antingen köper man diamanter, eller sparar de gratisdiamanter man får tills man har trehundra, så är det samma som om man har en ritning.
Jo, men nu vore det trevligt om man kunde tillverka eller vinna dessa ritningar på andra vis än att köpa med diamanter eller i turneringarna. Alla kanske inte vill spendera diamanter utan kan tänka sig att använda magiakademin precis som för andra föremål som tillverkas där.
 

Rosis

Mästare
Det jag menade var mer att det är det samma som att InnoGames tillåter oss att tillverka trehundra diamanter i Magiakademin. och det låter inte lika rimligt, eller hur? Men visst vore det trevligt, det håller jag med om.
 

potter

Mästare
Det är ju 2 helt olika scenario och det ena har inte med det andra att göra. Diamanter kommer aldrig att kunna fås på något annat vis än att man måste köpa dem eller få i väldigt liten mängd.
Ritningen anser jag att man borde kunna få på mer än ett sätt. Inte bara genom turneringen! Då är magiakademin ett mycket bra alternativ.
 

Knutte

Medlem
Ett antal önskebrunnar (8-10 st) fixar snart 300 diamanter.
Den man får vid turneringar får lite fart på brödraskapet och även de om är lågaktiva fixar en hel del poäng.
Vi har med jämna mellanrum en vecka då alla gör så gott de kan i turneringen "all in".
Jag tycker det är bra som det är.
 

potter

Mästare
Ett antal önskebrunnar (8-10 st) fixar snart 300 diamanter.
Den man får vid turneringar får lite fart på brödraskapet och även de om är lågaktiva fixar en hel del poäng.
Vi har med jämna mellanrum en vecka då alla gör så gott de kan i turneringen "all in".
Jag tycker det är bra som det är.
Det är ju 2 helt olika scenario och det ena har inte med det andra att göra. Ritningen anser jag att man borde kunna få på mer än ett sätt. Inte bara genom turneringen! Då är magiakademin ett mycket bra alternativ.
 
Det hade varit trevligt om man kunde få/vinna/tillverka Ritningar i magiakademin och inte bara/endast i turneringarna. Detta förslag vill jag lämna till er.
Hoppas att detta förslag vinner gehör och kan införlivas i spelet så snart som möjligt:)
Om nu detta förslag lagts fram tidigare så glöm detta :)

Glad alla hjärtans dag - valentins day.
Jag gillar idén. För att vinna en ritning måste hela BR:et engagera sig. 300 diamanter kan man använda på en rad olika saker medan en ritning har specifika användningsområden.
 

Gaiona

Mästare
Jag gillar idén. För att vinna en ritning måste hela BR:et engagera sig. 300 diamanter kan man använda på en rad olika saker medan en ritning har specifika användningsområden.
Åtminstone en hyfsat stor del av brödraskapet. För oss som inte kommit så långt ännu och är med i brödraskap utan en massa krav vore det för tufft om alla i brödraskapet måste engagera sig i turneringar/äventyr/spiran.
 

potter

Mästare
Jag har lämnat in detta som förslag till inno också. Så nu väntar jag på svar från högsta ort om man tänker genomföra denna ide till verklighet.:cool:
Jag hoppas att inno vill göra detta, till allas förtjusning;) Och till någras grämelse.:eek:
 

Macbolan

Mästare
Jag gillar potters idée...varför inte ha fragment av en Ritning i MagiAkademien??
Dela upp en Ritning i 4 delar...ge varje del en siffra....så kan man samla/pussla ihop en ritning över tid..via Magiakademien...

Ex/.Jag har dumpat Schackbrädet en gång i tiden...Men kan pussla ihop det igen via Akademien,,som ger olika delar av å till...
..så varför Inte samma system för en Ritning??
 

potter

Mästare
Jag undrar hur långt detta förslag har kommit? har det ens kommit fram något i detta? Q och A som Inno haft har inte gett något svar. Kan någon svara på detta?
Förslaget om att tillverka ritningar. Om det inte finns något svar kan detta lyftas igen till Inno! Av någon som får fram budskapet.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
De har nekat detta på grund av att de vill att ritningar bara ska kunna fås genom turneringskistorna.
 
Topp