• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Stängd Söker nytt bs

Josefin89

Legend
Efter ett stort tjafs i vårt förra bs, så startade vi ett nytt med dom som inte gick vidare men nu har detta bs i princip dött ut. Därför söker jag ett nytt glatt gäng att hänga med. Brukar ligga på mellan 1500-2000 i turneringarna på poäng. Går oftast all in i äventyren, har legat sömnlös för att lösa uppgifter.

Spelar dock endast på mobilen.

Hjälp en stackars vilsen alv att hitta värmen igen :cool:
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Om du gillar våra krav så är du välkommen, vi är nog allt ett glatt gäng som jag tror du skulle trivas med. Har du en FB, så är inte att du använder mobilen ett problem, då kan du fåPM där samt alla andra meddelanden oxå, då jag alltid försöker skriva både i elvenar och på vår FB-sida.
 
Senast ändrad:

Josefin89

Legend
Om du gillar våra krav så är du välkommen, vi är nog allt ett glatt gäng som jag tror du skulle trivas med. Har du en FB, så är inte att du använder mobilen ett problem, då kan du fåPM där samt alla andra meddelanden oxå, då jag alltid försöker skriva både i elvenar och på vår FB-sida.
Vart inne och läst, låter i pricip som samma "regler" vi har haft, kan ju dock inte hjälpa till med kp på under (funkar inte i mobilen :(). Provar gärna om ni vill ha mig :):cool:
 

Alvros

Medlem
Efter ett stort tjafs i vårt förra bs, så startade vi ett nytt med dom som inte gick vidare men nu har detta bs i princip dött ut. Därför söker jag ett nytt glatt gäng att hänga med. Brukar ligga på mellan 1500-2000 i turneringarna på poäng. Går oftast all in i äventyren, har legat sömnlös för att lösa uppgifter.

Spelar dock endast på mobilen.

Hjälp en stackars vilsen alv att hitta värmen igen :cool:
Hej, har du hunnit hitta ett nytt brödraskap? Annars så är du hjärtligt välkommen till BS Alvros vänner som bildades i år efter trubbel i ett annat BS. Hälsningar Alvros
 

Rosis

Mästare
Hjälp en stackars vilsen alv att hitta värmen igen :cool:
Jag tror att Josefin89 redan har hittat rätt hos oss. :D Hon varit med oss i Prosperity sedan november 2019. :) Eftersom vi är ett gäng som försöker peppa varandra, istället för att styra och ställa, så stannar många kvar och delar vår kampanda och gemenskap.

Tio kistor varje vecka, med ett krav på minst 800 poäng, eller låta bli, det är inte så hårt. I spiran har vi bestämt att man ska köra minst till och med första bossen, det klarar de allra flesta. Dessutom hjälper vi varandra med varor om det behövs. I Brödraskapsäventyr har vi obligatoriskt deltagande, där alla förväntas delta efter bästa förmåga. Dvs bygga till fabriker och verkstäder för att optimera antalet medaljer och att man minst samlar in medaljer en gång dagligen. Vilket inte är så hårt heller, det gör de flesta som spelar detta spel. Vi har också ett krav på att putsa hos varandra minst fem gånger i veckan i Brödraskapet. Sedan kör vi också med Wonder KP-system, och de enda som inte deltar är de som spelar enbart i appen. Vi väntar otåligt på den funktionen så alla kan vara med i Wonder. Är det så att man planerar frånvaro ska det meddelas vår Archmage, Gose, innan start av turnering, spira, äventyr och vid eventuellt puts-förfall. Inga svåra regler alls, och lägger man till vår varma gemenskap, så gör det att de flesta som kommer till oss, vill vara kvar.

Blir fler intresserade av oss, och ligger du på våra minimum-krav, eller hellre över, skriv ett PM till Gose och berätta om dig själv.
 
Senast ändrad:

Josefin89

Legend
Ja jag har verkligen hittat hem i prosperity :D
Skönaste gänget och bara pepp, även om något blir fel eller liknande så är gänget där och stöttar. <3
 
Topp