• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Stängd Sökes: Brödraskap som tar minst 6 kistor varje vecka, och satsar på fler ibland

DeletedUser575

Guest
Hej!

Jag är en spelare som klarar att ta minst 1000 poäng varje vecka i relikturneringarna, trots att jag inte är en så stor spelare. Vissa veckor har på senaste tiden varit tyngre för mig med lägre poäng från min sida, detta för att jag har blivit påverkad av många avhopp i nuvarande BS. Med fler i samma Brödraskap som tar högre poäng, skulle jag tycka det är kul att ta fler poäng, och 1600 poäng eller mer är inte så svårt, egentligen, vilket jag har klarat flera gånger.

Jag spelar aktivt, men jag gör grannhjälp kanske tre gånger per vecka, enbart, och vill inte ha ett tvång att göra mer än så. Jag deltar och gör bra ifrån mig på Brödraskapsäventyr. I perioder kommer jag inte åt någon dator, utan spelar enbart från appen, så jag vill inte vara tvungen att vara med i KP-trådar eller Wonder mail.

Mina boostervaror är marmor, siden och ädelsten, och självklart kör jag med enbart boostade fabriker.

Det går bra att kontakta mig här på Forumet eller genom PM i spelet. Tack för mig.


2019-06-09 (3).png
 

DeletedUser575

Guest
Då har jag fått gå med i Ydalir, så nu har jag kommit med i ett BS som kommer att passa mig. Och jag får hoppas att de trivs med mig.
 
Topp