• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Saknar möjlighet att zooma ut/in hela världskartan

DeletedUser

Guest
Som rubriken säger så saknar jag möjligheten att se hela min framspanade världskarta för att få en bättre överblick av hur jag ska gå vidare i mitt spanande.
-Önskar möjlighet att zooma ut i nivåer för att se ramkanter på min världskarta, se reliker som inte är färdiginsamlade (påbörjade sektorer) och därigenom förenkla mitt spelande - kontra att flytta kartan bit för bit som nu.
/Eder Eloise Stigfinnare
 

DeletedUser3

Guest
Hej Eloise!

Tack så mycket för din feedback. Jag ska se till att det hamnar på rätt ställe :)

Mvh
Team Elvenar
 

DeletedUser

Guest
Gillar nya utseendet på världskartan, men saknar också zoom funktion i nya världskartan...
Som Eloise sa, jobbigt att behöva flytta runt hela tiden...
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar även större zoom i städer.

När jag spelar hemma på liten skärm och ska ge grannhjälp måste jag ofta leta runt i städerna genom att flytta bit för bit för att hitta rätt byggnad att putsa på. Nu finns det bara två steg på zoomen, skulle gärna ha ett helt utzoomat läge där man ser staden i sin helhet.
 

DeletedUser81

Guest
Jag vill också kunna zooma ut på världskartan för att lättare se påbörjade sektorer samt vilka nya jag kan skicka en spanare till, samt kunna zooma ut mer i städerna.
 

DeletedUser3

Guest
Hej alla!

Tack, jag ska skicka era önskemål vidare som en påminnelse.
 
Topp