• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste BÄ

Alvros

Medlem
Hej, har någon en aning om varför sluttiden plötsligt ändrade sig och BÄ pågick till klockan 20 istället? Kommer ihåg att det i brevet stod kl 19. Vi blev lite tagna på sängen men den ändrade tiden hjälpte oss att hinna med ytterligare ett antal rundor i det bottenlösa hållet. Men flera av oss var inte glada av det då de gärna hade försökt producera flera märken i så fall.
 

Grizabella

Kändis
Tycker att BÄ är kul men att priserna i kistorna mest är skräp. Hur vore det att upgradera dessa så att belöningarna innehåller något verkligt bra som ligger i nivå med ansträngingen det kostat att nå dit? Typ eventbyggnader ochspecialbyggnader? G.
 

Alvros

Medlem
Tycker att BÄ är kul men att priserna i kistorna mest är skräp. Hur vore det att upgradera dessa så att belöningarna innehåller något verkligt bra som ligger i nivå med ansträngingen det kostat att nå dit? Typ eventbyggnader ochspecialbyggnader? G.
Vi i Alvros vänner håller med. Skulle kunna vara lite roligare priser i skattkistorna.
 

Aurene

Legend
Bra att vi har möjligheten att få de artefakter som ev. fattas, men den moroten räcker tyvärr inte till alla spelare, så fler bra priser kunde vara bra för de som inte behöver artefakter.
 

Rosis

Mästare
Jag vill passa på att säga grattis till alla vinnare! Tjoho! :diamond::diamond::diamond: Nystartade Mist imponerade starkt på mig, och oj så jag hejade på er! Så kul! Och alla är vi vinnare bara vi känner oss som det. :D Även om denna tråd inte startades som en grattis-tråd, hoppas jag att jag får flika in en fanfar. Så tutelitut! Grattis! :coin::coin::coin::coin:
 

Alvros

Medlem
Jag gissar att det får du fortsätta att drömma om...
Startiden har aldrig nämnts i meddelandet som Innogames skickar ut men däremot sluttid. Det var den som plötsligt ändrades strax innan kl 19:00. Själva starttiden har däremot oftast varit runt kl 11:00 liksom övriga event. BÄ innan detta startade och slutade så som flera av oss i vårt brödraskap var vana vid men inte den här gången.
 

Gaiona

Mästare
Det är många grejer i spelet som har usla belöningar men å andra sidan skulle belöningarna vara för bra så skulle spelet bli för enkelt att spela och inget utmanande och därmed tråkigt.

Det är svårt att hitta en bra balans.
 

Grizabella

Kändis
Det är många grejer i spelet som har usla belöningar men å andra sidan skulle belöningarna vara för bra så skulle spelet bli för enkelt att spela och inget utmanande och därmed tråkigt.

Det är svårt att hitta en bra balans.
Jo men som det är nu är det ju katastrof dåligt. Ge oss ni klarade er hit byggnad på tredje nivån som hjälper BS klara äventyren eller nåt. Eller låt tidsboostrarna vara ett dussin fem timmars. Eller nåt bra i varje fall nu när hela BS hjälps åt.
 

Gaiona

Mästare
Jo men som det är nu är det ju katastrof dåligt. Ge oss ni klarade er hit byggnad på tredje nivån som hjälper BS klara äventyren eller nåt. Eller låt tidsboostrarna vara ett dussin fem timmars. Eller nåt bra i varje fall nu när hela BS hjälps åt.
Sannolikt klagas det mycket över priserna i BÄ på de olika Elvenarforum (flera olika språk) som Inno har.

Vi kan inte göra mycket mer än så och hoppas att spelutvecklarna lyssnar förutom att hålla tummarna. Konkreta förslag är bra och det har du gett ett här.

Det är ju trots allt lika (illa) för alla.
 

Grizabella

Kändis
Vi kan ju ha hjältarnas minnesmärke o liknande för turneringarna så varför inte nåt liknande för BÄ? Eller en byggnad som producerar husdjursmat regelbundet o blir bättre ju fler BÄ BS klarar. Husdjursmat är en bristvara nu när vi har många byggnader man kan mata.

Men allt är bättre än det lilla vi får nu. G.
 
Topp