• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inte ett fel Serverfel!

Zanath

Medlem
Sedan nån gång igår em kommer jag inte alls in i spelet, och detta precis nu när det bara är ett par dagar kvar av eventet!! Ni måste ju förlänga det med minst den tid som försvinner medan ni fixar det här.
 

Bilagor

  • Server.JPG
    Server.JPG
    150,3 KB · Visningar: 81

harpan

Legend
jag har fortfarande problem på datorn funkar på tel , lyckades i allt strul sälja pilgrims stenhuggeriet , borde skjuta mej själv !
 

Gaiona

Mästare
Serverfel beror oftast på problem med den egna internetkommunikationen så kolla era anslutningar, starta om ert nätverk och dator.

@harpan, ta kontakt med supporten via kugghjulet i spelet så är det inte omöjligt att de kan hjälpa dig att få tillbaka byggnaden.
 

harpan

Legend
Serverfel beror oftast på problem med den egna internetkommunikationen så kolla era anslutningar, starta om ert nätverk och dator.

@harpan, ta kontakt med supporten via kugghjulet i spelet så är det inte omöjligt att de kan hjälpa dig att få tillbaka byggnaden.
Tack, jo jag skrem en förfrågan om det å förklarade ... håller tummen ;)
 
Topp