• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Skapa din egen byggnad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Skapa din egen byggnad

Info


Slutdatum: 24:e november 2019
Vinster:
1.
1500
diamond.png

2. 1000
diamond.png

3. 500
diamond.png


Tävling


Denna tävlingen går ut på att skapa din egen byggnad, du kan göra precis hur du vill!
Vinnarna kommer att utses av Team Elvenar.
Några saker du kan ha med för större chans att vinna:
  • Namn på byggnaden
  • Beskrivning (hitta på något om byggnaden som gör den speciell, samt bakgrund)
  • Vad ger byggnaden? (befolkning, kultur, mynt)
  • Intervall (tid produktionen tar)
  • Storlek
  • Hur får man tag på byggnaden? (Forskning, event, turneringar)
  • Rita en bild på byggnaden (Behöver inte vara något mästerverk)

Hjälp:
Hur man laddar upp en bild i forumet

Regler

  • Ett bidrag per spelare.
  • Inlägg kommer vara dolda i tråden, så ni inte kan se andras bidrag.
Lycka till!
Team Elvenar​
 

DeletedUser248

Guest
Så roligt!

Det Sublima Slottet!
Elvenars tålmodiga invånare behöver en konstant att hålla sig till. det sublima slottet behåller sitt trygga och fantastiskt vackra utseende genom uppgraderingarna. Det behöver naturligtvis ritas om av någon som kan dra ett rakt streck
De sedan länge försvunna urinvånarna i Elvenar fick detta slott i gåva av gudarna innan de drog sig tillbaka till Avalon. Tiden gick och slottet doldes i dimmorna från svunna tider och endast de som tillbringat en längre tid i landet kan hitta det.
Kan vinnas i event.
Det kan uppgraderas fyra gånger och har en slutliga storlek på 5x5 rutor.
Byggnaden ger en stadig ström av population. en rimlig mängd 5/24 h. detta ökas med 5 per uppgradering.

Bifogar en ungefärlig bild som behöver förskönas en smula... ;)

Med hopp om tur.
Vänliga hälsningar
Cailleach SE1 Arendyll.
 

Bilagor

  • Byggnad tävling.jpg
    Byggnad tävling.jpg
    22,6 KB · Visningar: 111

Josefin89

Legend
Isdrottningen Jul

Isdrottningen må vara en kallhjärtad varelse, men runt jultid då vädret är som kallast kan man ana en glimt av värme även hos henne.

Kultur 1500
Kristaller 2000/dygn
Ädelstenar 500/dygn

Du kan inkassera var 4e timme.

3x3 i storlek

Isdrottningens event
Screenshot_20191110-233816_Adobe Photoshop Sketch.jpg
 

potter

Mästare
Hej på er.

Jag tänkte mig en typ av handelsbyggnad, namnet kan vara Handelsträdgården, som inte behöver vara måttmässigt stor till ytan.
Utan måtten blir 3x3. Detta är maxmått. Kanvastyg i någon färggrann utformning i rött och guld. Eller typ en oas med grönska och vatten,
där man kan finna allt man kan önska sig.

Här skulle man kunna få olika typer av föremål som behövs i det kapitel man befinner sig och även välja vilka resurser man vill ha.
Husdjursmat x antal osv. Eller till och med ett lyckohjul. där man får snurra hjulet och vinna priser på olika nivå. !:a pris, 2:a pris, 3:e pris
Upp till nivå 5. Man skulle också kunna få trupper som bonus.

Kultur skulle vara typ 10.500.

Befolkning skulle man kunna uppgradera med hjälp av instanser från kunglig restaurering. Antal kan vara 5000 också och sedan vid uppgradering öka med 2500.

Mynt är ju givet att den skall kunna ge. Antal blir 7500 och tidsmässigt 3, 6 , 12 och 24 timmar och då ger den 150 000 mynt.

Jag tänker mig att den kan vara ett 1:a pris i ett event, spiran eller brödraskaps- event.

Bild var det. Hmmm. Jag visualiserar det istället. Det skall se ut som ett cirkustält fast som ett marknadsstånd som finns på torghandelsdagen.
Alternativt en grönskande stadsträdgård med blommor och futuristisk arkitektur.

Potter
Prosperity
 
Senast ändrad:

DeletedUser227

Guest
vill ha en "turneringsbyggnad , storlek 2x2 , den skall vara intern , dvs varje brödraskap för sig ( mer rättvist då) 1 för varje vecka dvs bäst i brödraskapet föregående turnering med belöningar 1 av varje magi/per dagsamt 1 kp /dag ,( Med magi menar jag 1 förtrollad begåvning,1 magisk tillverkning, 1 provisionens kraft samt 1 meditation) denna ska vara i form av varje brödraskaps emblem/sköld. Giltighet är från Söndag till Lördag ( sen blir det ju nytt turneringsresultat )
Vill oxå ha en stl 2x2 som e som ovan fast då e "månadschampion" dvs senaste 4 v högst snitt , samma form på den fast den skall "lysa" samt innehålla 1 kungligrestaurering per dag utöver vad den andra gör/ Huntos
 
Senast redigerad av en moderator:

Pisellan

Legend
Gillessalen, där festar man om! Alla i BS kanske skall samtidigt göra något, tex producera en viss produkt, Lyckas man inom utsatt tid få alla att hjälpas åt, så blir det extra kp till alla, att festa för. Den kunde lysas upp, vid fest, och vara nedsläckt när inget uppdrag ges.
 

Bilagor

  • 74583485_2141458732827953_788519471143714816_n.jpg
    74583485_2141458732827953_788519471143714816_n.jpg
    36,9 KB · Visningar: 81
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Jag har fantiserat rejält i denna tävling. Så pass att jag inte kunde sova när jag kom på mitt förslag. Och så pass att jag riskerar att bli diskvalificerad innan startskottet ens har ljudit. För tittar man på tävlingsuppdraget så står det att tävlingen går ut på att "skapa din egen byggnad", i ental. Mitt bidrag består av femton olika byggnader, eftersom jag vill ha minnen från varje kapitel som vi har spelat i. Dessutom har jag bara ritat en skiss, trots att jag beskriver fler byggnader med text, men jag tänkte överlåta animeringen till äkta konstnärer som vet vad de gör. Plus, jag fick inte stoppa i mer än tio bilder, och då kännande varor inte finns som smileys, så... Dessa val man får göra. :cool:

Minnes-byggnaden i mitt förslag kan man få som en kapitelbelöning i en kista, utan krav på något mer än att forskningen ska vara klar fram till den. Förslagsvis mellan sista forskningen i ett kapitel, och avancerade spanare på början av nästa kapitel. Vi som redan gjort all forskning från dessa kapitel bör således kunna få öppna dessa kistor i efterhand. Men, här anser jag inte att avancerade spelare ska få byggnaden i det kapitel de är i, utan det kapitel som de skulle ha fått byggnaden i.

Varje kapitelbelönings-byggnad ska enbart ta platsen av en ruta, dvs 1X1. Höjden ska vara lite högre än "Stilig fotogenlykta", för att man ska kunna ha byggnaden synlig oavsett var man placerar den (nästan). Namnet på byggnaderna kan vara "Minnesmärke" följt av romerska siffror för det kapitel som minnesmärket anspelar på. Grundtanken är att byggnaden ska bestå av en pelare/piedestal, och ovanpå pelaren ska något som utmärker kapitlet synas. Byggnaden ska ge en liten belöning var tjugofjärde timme, som gärna har något att göra med det nyss genomgångna kapitlet. Kapitelbelönings-byggnaden ska också vara möjlig att uppgradera med instanser, men eftersom det bara behövs en instans, ska värdet på belöningarna inte stiga så enormt mycket. En mindre procentuell ökning blir bra. Och i de fall belöningen handlar om instanser är det tveksamt om de ska öka över huvud taget. Men att alla Minnesmärken ska ge lite kultur är för mig självklart, och kulturen kan öka med varje uppgradering, och i vissa fall, utseendet på Minnesmärket. Från och med gästras-kapitlen ska det självklart vara en individ från just det kapitlet som är placerad på piedestalen. För så klart ska vi placera både orcher och troll på samma piedestal, där den ena kan klubba ner den andra? ;)

Kapitel ett och Minesmärke I: En piedestal gjord av marmor (grunden i pelaren), med dekorationer av stål i smäcker smideskonst, och vackra sniderier, med varor från brädfabrikerna. Spelarens boostade vara :marble: :steel: :plank: ska synas som en vacker prydnad ovanpå piedestalen. Det måste alltså finnas tre olika byggnader av denna första kapitelbelöning, men den enda skillnaden mellan dem är varan som är placerad ovanpå pelaren. Så jag ljög i början av mitt förslag när jag skrev att det var femton byggnader. Jag ville bara invagga er i falsk trygghet. Det blir fler än så... Vi måste sätta InnoGames i jobb! Muhahaha! Varje spelare kan bara få en byggnad per kapitel, men olika spelare får olika byggnader, beroende på vilka boostervaror vi blivit tilldelade. Åtminstone här i kapitel ett (två och tre...). När man skördar byggnaden får man lite av sin boostade vara, alltså den som pryder byggnaden.

Detsamma gäller då kapitel två och Minnesmärke II: Där ska pelaren bestå av Kristall, skriftrullar och siden. :crystal: :scroll: :silk: Ja, grunden i pelaren måste så klart vara kristall, sedan får skriftrullarna och sidenet dekorera pelaren, annars blir den nog inte så hållbar. På toppen av pelaren: spelarens boostade vara, så tre byggnader även här.

Och likadant kapitel tre och Minnesmärke III: Men där ska pelaren bestå av (håll i er nu!) Elixir, magiskt stoft och Juveler. :elixir: :magicdust: :gem: Grunden i denna pelare får bestämt bestå av Juveler. Magiskt stoft och elixir får gärna virvla runt lite så där kring pelaren. På toppen av pelaren: spelarens boostade vara, så tre byggnader åter igen. Tjugoen byggnader totalt blir det om det räcker med en byggnad per kapitel efter dessa tre. Vi får väl se...

Kapitel fyra, Minnesmärke IV: Den piedestalen ska vara svart som natten, och bära upp en ondskefull kerberos, som hugger med sin käft i luften, så saliven kastas omkring. Vid uppgradering får kerberosen gärna förändras till samma utseende som den utvecklas i spelet, i de kapitel man får den uppgraderad. Dygnsskörd = Några Kerberos-hundar att kriga med.

Kapitel fem, Minnesmärke V: Pelaren ser jag inte riktigt framför mig, så jag tror att den faktiskt är en disig variant av en pelare, och den ska bära upp ett otäckt andeväsen. Hela byggnaden får gärna blinka till ibland, som om den försvinner någon hundradels sekund, men andeväsendet kan sväva där ändå. Vid skörd får man så klart andeväsen att kriga med.

Kapitel sex, Minnesmärke VI: En stenpiedestal där en dvärg sitter och dinglar med sina korta ben, med ett skummande stop i ena handen. Dygnsbelöning: Provisionens kraft.

Kapitel sju, Minnesmärke VII: En pidestal som man inte ser vad den är gjord av, för den är täckt med blommande rankor. Strax ovanför den flyger en fe´ som strösslar lite magi över pelaren. Små fjärilar kan gärna uppvakta blommorna på pelaren. Dygnsbelöning: 5% myntregn

1573542505904.png


Kapitel åtta, Minnesmärke VIII: En stock, tänk typ som en gammal telefonstolpe, fast knotig, med några grenstumpar kvar. På stockens topp håller ett troll sig febrilt fast i kanten, medan en orch står med en träpåk och svingar den mot trollet. Trollet tappar taget med en hand, men får sedan tag i kanten igen, när orchen slappnar av med påk-armen, och tar sig en tugga av den grillade kycklingen som finns i andra handen. En oändlig loop som jag skulle älska att få se... Dygnsbelöning = En 5% förnödenhetsgåva.

Kapitel nio, Minnesmärke IX: Piedestalen är mer som ett träd som delat sig itu, och på var sin sida sitter två skogsalver, en man och en kvinna, i ett samtal. Trädet har lite gröna blad, och några få blommor. Någon sångfågel kan gärna få vara där också. Dygnsbelöning: En husdjursmat.

Kapitel tio, Minnesmärke X: Här är det ingen piedestal, här är det ett smalt torn av sten, med stora utkikshål högst upp, och ett rött tak. På taket sitter en liten drake, typ som Drakklostret, men i fönstret så finns både en trollkarl och en kvinna från det kapitlet, som tittar ut genom fönsterhålet i tornet. Denna byggnad kan ge en förtrollad begåvning..

Kapitel elva, Minnesmärke XI: Detta ska vara en äppelträds-stock, med några äpplen som växer på små korta kvistar som sticker ut från stocken. Äpplena ska vara både röda och gröna, och det ska finnas både blad och äppelblommor samtidigt. Trädet ska ändå vara som en piedestal, och placerad ovanpå ska två hober vara, en man och en kvinna. Belöning en gång per dag = Frön

Kapitel tolv, Minnesmärke XII: En Elementar, en kvinna, ska hålla i en fackla på toppen av en vacker pelare, och facklan ska inte brinna, utan bestå av den kännande T1-vara som spelaren har.
1573544126707.png
1573544141833.png
1573544156500.png
Hoppsan, här blev det tre byggnader då istället för en... Nu är vi uppe i totalt tjugotre byggnader. Belöning, spelarens T1+1 vara som skördas en gång per dygn.

Kapitel 13, Minnesmärke XIII: Här måste vi ha en svart, egyptisk katt som klättrar upp för en piedestal i marmor. Å så jag saknade en katt på något av de två undren som man fick i detta kapitel. Men katt-problemet går att lösa om ni förverkligar mitt förslag. Eller varför inte två katter på denna byggnad, eller tre? Och ovanpå piedestalen ett vackert egyptiskt par, som håller en fackla med spelarens kännande T2-vara.
1573544253243.png
1573544265444.png
1573544273673.png
Aj, aj, det innebär alltså tre byggnader igen! Nu är vi uppe i totalt 25 byggnader. Här kan man få skörda T2+1 vara.

Kapitel 14, Minnesmärke XIV: En Kosntruktions-varelse ovanpå en pelare som är gjord av typ mekano, eller nåt sånt konstruerat. Som ska hålla i en fackla med spelarens kännande T3-vara.
1573544290978.png
1573544300569.png
1573544329694.png
Och nu blev det åter igen tre byggnader. Så då är vi uppe i totalt 27 byggnader om vi räknar på alla femton kapitel. Just denna byggnad ska överraskande nog ge spelarens T3+1 vara i belöning en gång per dag.

Kapitel 15, Minnesmärke XV: En ljusvarelse, Elvenar, eller två, ska sväva ovanpå en skir pelare, gjord ungefär som överdelen på detta kapitels Rådssal. Dygnsbelöning: Två magisk tillverkning

Ja, mer än så hade jag inte att bjuda på... ;) Jag ber om ursäkt för mitt långa bidrag, men det här skulle jag verkligen vilja se... :) Och blir jag diskad så accepterar jag det beslutet också, för det här kanske var lite väl magstarkt. :eek: o_O :p
 
Senast ändrad:

DeletedUser578

Guest
1573582107120.png

Ett fönster som står där ensamt. Klockan 5.30-23.30 heter byggnaden "Hemlösa fönstret" och klockan 23.30-5.30 heter samma byggnad "Hemsökta fönstret". Storlek 1X3. Ger Kultur. Kan vinnas i Spiran, men bara en gång. Dagtid vackert färgskimrande fönster, som kyrk-/slottsfönster. Nattetid ett mörkt fönster som man ibland kan se ett elakt ansikte i. Belöning två gånger per dag, men om man inte hunnit skörda när fönstret byter skepnad så försvinner belöningen. Belöningen kommer direkt när fönstret byter skepnad och raderar eventuell otagen belöning. Dagtid magisk tillverkning och mynt, nattetid verktyg och husdjursmat. Elakt, eller hur? :cool:
 

Liliros

Legend
Slänggunga är en lagom snurrig, spännande och häftig karusell. Blåsig också, så feer med vingar måste nog ta det försiktigt i en slänggunga.

1573588579038.png


Storlek 3X4 och den bästa byggnaden i gycklar och karusell familjen som kommer på besök i Elvenar till sommaren. Så populär att forna gästraser, och kommande, kommer på besök samtidigt! Fler byggnader ska så klart finnas i eventet, men det här är mitt förslag. Ungefär som Pariserhjulet så kan man få välja vad man vill skörda, det är inte dumt. Kombinationskatalysator = tre dygn, boosterinstans på fem timmar = fem dygn, mm. Men detta ska vara en för alltid byggnad... Därför tar det lååång tid att puttra färdigt sakerna.
 

DeletedUser575

Guest
En uppgraderingsbar byggnad, ett naket träd, med hängen i guld o ädelsten som man samlar ihop från ett till tio i nåt event. Med trädartefakter. Inte less på det sättet att göra saker på.

1573669623105.png


Höstlöv kan ligga på marken nedanför trädet, och storleken kan vara 2X4, dvs 8 rutor. Byggnaden ska ge kultur, T2-varor i massor, och de ska öka med varje uppgradering. Som tillskott ska den ge mana och sånt som behövs i högre kapitel.

Det finns inga tråkiga, nakna träd i Elvenar som jag har sett, nu är det dags.
 

DeletedUser514

Guest
- Midsommarfestival
- En uppgraderbar byggnad i tio steg, där man sakta får se deltagarna samla ihop blommor, klä stången, resa den och på nivå 10 dansa små grodorna runt den. Tänker typ att nivå 1-4 är förberedelse av platsen/samlande av material (blomplockning), nivå 5 & 6 är dekorerande av stången på marken, 7-8 är resande av stången, 9 är att människorna står samlade runt den och är glada för att slutligen dansa små grodorna på nivå 10.
- Byggnaden ger befolkning, kultur som standard och producerar även mana, fröer och KP (fungerar alltså lika som stenmonumentet)
- Produktion var 48e timme, lika som stenmonumentet.
- Byggnaden bör vara 4x4 för att man ska kunna få se alla detaljer i någorlunda klarhet. Mycket småsaker såsom blomplockning och groddans som behöver illustreras!
- Byggnaden fås genom ett event, lika som de andra uppgraderbara byggnaderna.
- Dålig på rtiande så passar på den, men de flesta här har nog en tydlig bild av en midsommarstång under uppbyggnad =)

Eventet som ger byggnaden kommer lämpligen i ett event kring midsommartider!
 

DeletedUser583

Guest
Hej! Min tanke är att det ska vara en sommarbyggnad, annars kan detta göra lite ont när man landar i vattnet. Och lite fantasi får ni ha, för att kunna föreställa er hur fin byggnaden skulle kunna vara om InnoGames animatörer får sätta tänderna i detta uppdrag, så döm inte på utseendet på min teckning, utan på själva idén.
1573726271424.png
 

DeletedUser576

Guest
Namn på byggnaden: Rutschkanan
Beskrivning (hitta på något om byggnaden som gör den speciell, samt bakgrund): Kan gärna ingå i nåt sommarevent.
Vad ger byggnaden? (befolkning, kultur, mynt): Befolkning, eftersom den drar till sig människor som vill bo nära den, för Rutschkanan är så kul. Och när feer åker på den så behöver de inte ens klättra upp för stegen igen, utan de flyger bara upp och sätter sig igen, och struntar i eventuell kö. Den ger också kultur, för detta berikar både små och stora själar. Sedan ger det vid skörd T2 varor, alla tre, för de behövs det mer av.
Intervall (tid produktionen tar): 24h.
Storlek: 4X4, dvs 16 rutor
Hur får man tag på byggnaden? (Forskning, event, turneringar): Event - gärna med fler byggnader som hör ihop i samma tema.
Rita en bild på byggnaden (Behöver inte vara något mästerverk): Så klart har jag gjort ett mästerverk, här kommer det:

1573736735631.png


Var är diamanterna nu då? ;) :diamond: :diamond: :diamond: :diamond: :diamond: :diamond: :cool:
 

harpan

Legend
Ny byggnad ;
Namn ; Dragon Harp, Drak Harpan.
Beskrivning; Den främjar musiken i staden , och det har alltid varit en central punkt , både hos Alver och Människor i 1000 tals år.
Vad ger byggnaden : Den fungerar som Pariser hjulet , man kan välja på olika "Reliker", ger även 250 befolkning.
Intervall: 1 relik/ 48 tim. gäller 60 dagar.
Storlek : 3x4 på diagonalen .
Hur får man tag i byggnaden :Har inte funderat klart om den ska vara en del av olika instrument och ge bättre utdelning, eller antagligen bäst som en solid.
vinst i akademin , eller och kan tillverkas i akademin. ev att man kan uppgradera.
så dålig på att rita eller ladda upp bilder , tänker mig den som en drake typ som "Marknads draken" spelar på en gyllene harpa , älskar ju liljorna och blommor , gärna det i förgrunden .
 

anga

Mästare
The Golden tree. Detta vackra träd,som inte bara lyser upp staden,utan ger 3000 kultur,samt var 3e timme släpper den sina blad, som förvandlas till frön, 1500 st när det når marken. Den är 3x3
Kommer att finnas i eventen att erövra
 

Bilagor

  • guld-träd-69646097.jpg
    guld-träd-69646097.jpg
    123,6 KB · Visningar: 74

DeletedUser345

Guest
"Magisk Bokstav"
Storlek: 1x1
Kan fås som eventbyggnad
Ger kultur
Man skall när som helst kunna byta vilket tecken den skall visa ut.
Det gör att man kan använda den till att skriva meddelanden, t.ex."GOD JUL" om man har 6 stycken byggnader som man ställer upp bredvid varandra.
 

Bilagor

  • Magic_Letter.png
    Magic_Letter.png
    183 KB · Visningar: 83

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Det gångna och framtida minnenas källa (3x3, 4x4 när den kommer till kapitel 11)

Elvenars skapare såg hur de alver och människor som de skapat glömde bort sitt arv allt medan tiden fortgick. Då tid inte var ett begrepp som på något sätt begränsade skaparna bestämde de sig för att ge till sina älskade skapelser något som kunde få dem att minnas. Något som de kunde ta med sig genom tiderna som kommer. De skapade det gångna och framtida minnenas källa. Den blå/lila kristallen svävar och roterar sakta med de flytande örana runt omkring sig. Varje ö representerar ett gästras kapitel med färger samt något som påminner om kapitlet. Denna “byggnad” utvecklas med tiden och de faser som Elvenar invånare genomgår, på så sätt blir den en återberättelse över vad man har gått igenom som alv/människa i elvenar. För varje ny ras som kommer på besök (varje nytt gästras-kapitel) kan den uppgraderas och något nytt tillkommer från det kapitel som man kommer in i, på så sätt den ger nya saker för varje gång den utvecklas. Lite på samma sätt som monumenten (fenix-fåglarna, björnarna osv), men denna utvecklas dock med hjälp av kungliga restaureringar. Produktionen ligger på 24h tom kapitel 7 sen blir det 48 h på orcher, mana frö odyl. I början ger den bara population och kultur. Vad man får extra av sedan är beroende på vad som är nytt för just det kapitlet och vad som kan behövas mest av just då. Vid gästrasen orcher tillkommer just resursen orcher, vid feerna tillkommer mana osv. Källan kan bara få en enda av och den forskas fram när man kommit till kapitel V, innan den första gästrasen.


Det gångna och framtida minnenas källa - 3x3 (4x4 när den kommer till kapitel 11)
KapitelTotaltAndra
QaiGX5KvRE55kM_MblVAokBFG_hPWrETjtG4vQ2LLhffB6F2r9zSZpCxfS79mxEy1VGeKs3v7rXnoCL1mMANjWY0t9q_ERQhvUcrlaJhDY2x7tbvUPM4iyOBeQKp_EAIThuw8Mba
/
AKWjTjTM7zAjAndXqhSgLEjnpW7kgL9pn64lzGaywxtNWGffs_ycIp36J3Dzn5QnVaDuDUrWGuX2asySS-zsO5bnIJtBabaU7p3nk2VUC0qOCG9LIxpN407DwRomm11CC7XuChSw
npjGajH4rIZoyZXMdLu6j00sLlqLj-KRjW9p_tn4J6ephXq19yUNY3mHB8ap4fcNUB8VjtdT-sZTU0SnZE51Fk6czTP7PIMBAmYwsq6qbPw4mNiDIfTHF6sjQMlGchauQSh8qfG9
/
BeRzsO_3BgffuMeWpXD8lNZk7WoWhmYuYG2mIDIa2w1sdRwWQqXrW0iZlBr1r4zwUnZulutnO5qc4u6qpVo4LC13LaXNX9E2hlJiTLeshJkWBT7WnIrzX-HYnbnZ_pR_RE9vG2Ni
lNmDsp2pMMiq2jQDB9OOgSxAIzCeLFpuOrE_NtenO26pzZ0m3eqyRotsJe-WehOyb4J8guThogq0HzxWLTqApMUlInnVWFGUv4KfTH3F5istFNJ4j7J0aTWNvU5ezWiLwv6qa41v
/24 hr
5
P6WC6UQaAVFO2AoGPNGvuFfMOYyzRXoCi578MMvveHgdV-JpK3xogDbcvlHXCk1IH9fpV4lWEtUxA7Mt16dlEE9EywlbAR1nYY1XEWlOKtQwqAFNJsfg3veqh94tm1wM_alsW8Ke
5605804,600
CDBXb5WQTvo2E-tnQpHgemzkqd3OBcdByUBCpxPE1_dJHo0_UIYve10k9FezJoSVR9fIY_wNuQos43GiqAfJX9RfdsXQNvrMLOXbBLB74pCNsgmXpQF4V0STFyutu3A5sBWff3bg
/24 hr
6
D9GGLUsRytaydw7190bIqE95hLuJWk6JyZ0_0OtzmTwjcHC5QChS7nfSkhBfOLaOEZ_mFtg9OSZmDbe0OH7lcU-rEDWpGw6niu0FS6JFpdU35LuC2qxGIByqgmlpISvNUfSvwEjN
690710960
7
7vEs37k_9xkLMiBGAOikavzYS5mhhK0kghMjKoeC1HXH2b7ouqDaJtPCwkwu7lt2HSDk39LnFw3m5rRQd2qDgiUUZIzOsX8sX3VEh0YUuomZZYsvij_gBFEkjBvSmu3jjc2ArqrY
8909101,330
8
jEeBQTut6zUgPnPm5EQRBB-rnCbHegXRXtc0qzr_Aj1FppGJsyja7hmj3W2RLtW1XAFx90Lj1vTOCARIxK6aPVsWB-zBlyK4vDujL_MkLfjFd5TYhN03MErFD0IfErCH-pB94l_Z
1,0701,100
H5BUYu4B3gMZNoyhmkWsGM3MEJKlco9kawEfbbApckg03PLz9vD9AgGzqHlyy4fEVFNI3zvrxlODqMuHWLWgKXOGKeh8zXKDZNmDxPieaJEIi_S3RDfE1KYLGkkhUO2Kspak1K2v
/48 hr
9
S2BWJIFDS5w27r03HHpbvKlRwkGbgW9I71H9odV6ed7wAQ1F9d5NiJyW5no0vQqfcPhiO0sijl3QF0GmwNwFiyQxSrPQ3zSP4TohlADDgRclM3wn4XqalFu64JOOn0mUP2fV1uVs
2,0002,100
XV7_7F4xTqdBhU1w8Nx6OJ4tZxkcXMllFbecAzDuXD_pP9PFCk_2SCluHlkjMPKQkGYtxmFwoBrcoEWhgsjL72ZlRNZh9pjbrEsY0EFWYDu-3pW46Lt9pZ2I3BX1AfmBDM91MgkY
/48 hr
10
RbQO6DXL-l_rXE2OHuNaABos4e8ii4oTm-Nksdp4XK7TE1kuvQffLrOhm3yu8mLb-ArqkR8ImPKOzaJjIBH8UaWzSlnZwYTXgqyrgR7UduOwuCma9_zuaKtDHecVNhJok-2gseS2
2,5002,500
11
npOrbiQgzNaOvh4cS6iWZ5lgdDScPo8vdHX1Ckoba0DISbGlQk4WF7dw1TZ9EfA7nZBcCT_DcOE91Wjg9cxfDBSQNCEhFVnk81kntGi0oNzuWY9v8PmxQ7ImjpJ3x61W9Wn4tX4o
3,0003,100
8oM-Eo8ycPlzb06k-2nFFRpaTi0Z9XxZs2nnhuAA19ajfCJcJfv959hokc7TRIXktJHowb0u5r8laHfFqLt969ZvJ0P6ILhUA9C0Frae_7bppgGXAGD42ecodsToD7vwO40Y2UNc
/48 hr
12
Y9krjuSHkeTQ2TdlwiLurXBtvSZy1ZL_iypMEQ1EXaqNQHRu9rA4Njfoi_cWI19gx7pQ9rbNNurUTCzWOc8mZaTb0YgjlhHurhK8HhntUjNEFHLjW6jA9Y37uWz91PPSorCuNbTV
3,7003,800
13
iyyodPD2OO5cPsr5SVSHoVPg1-jo6sN9its82Y7QESlUPKjp6kCRPs3RToAbtthEjpq2DOyPTNBQLwdK6MO8cga6Cb9MvaLqjpeUnzWSkBzTGGB09rRNTPNEUjiRqjXfyV7iLNSw
4,5004,600
14
hCB-GG1DmZEg9-66DQtYCiHk4DgyOeRHaaG9uEvmY2cLnzc14U8jvBoeHkcwjHn0wTyN98Va9aqhJECRXpV8WNWrqGC-1tbB87GWHipXTDx2jphjQZJbptV-KzR7ldPVvc7R5EiS
5,5005,600
15
muHfrhDrFBUCRUGuC9IWJsTIneGOoJi_UenP7jfHn0MGF9dXH5nfM2CGEsCW2I9AcUw9S98JEChqErqXC7WLg5VOqeuEq6i11JKowkMrXbuRQoq40qCwLoU2WfEUjG9WekcG4UnJ
6,6006,800
osv.


tv1.jpg
tv4.jpg
tv2.jpg
tv3.jpg
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar

Vinnare


1. @Gose Fint ritat, lätt överskådlig tabell och intressant bakgrund, detta bidraget var i en klass för sig själv!
2. @Herr Boman En unik byggnad som hade varit rolig att ha i sin stad!
3. @Liliros Går in på lite samma tema som vissa andra med tidigare gästraser, men kondenserat ner i en välfungerande idé!

Tack till alla som deltog!
Väldigt kul läsning och ni hade många bra idéer.
Några extra omnämnanden är: @Rosis @Huntos @Cailleach @potter och @Elvinora som alla även hade lite extra intressanta byggnader, hade jag kunnat hade ni fått lite extra diamanter för era bidrag.
Alla dessa 8 spelares bidrag kommer jag att skicka in som idéer till byggnader som skulle kunna läggas till i spelet (Rosis förslag får jag nog banta ner till någon form av setbyggnadsmonument).
Lycka till nästa gång!

Vi kör en tävling 2:a till 3:e veckan varje månad så håll koll i framtiden!
Vill ni ge feedback på tävlingen kan ni göra det här:
https://se.forum.elvenar.com/index.php?threads/feedback-tävlingar.1114/
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp