• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Skatterna

Vega

Medlem
Det här med att hitta en skatt när man putsar hos någon tycker jag är värdelöst.
Det kommer upp en ruta SKATT HITTAD men jag hittar ingen skatt och vad får man hur ser man det.
Inte blir det roligare att putsa hos folk heller ända fördelen är att man får pengar och ibland resurser, ja det får man ju alltid när man putsar hos brödraskapet men annars är det inte särskilt kul.

Mycket besvär för att eventuellt få 3 skattkistor per dag.
 

DeletedUser169

Guest
Leta runt staden du besöker, inte inne bland byggnaderna. Där ska du hitta skatten.
 

Macbolan

Mästare
Håller Inte med Vega!
Jag och flera i vårt gille..tycker det va ett bra initiativ för att öka folks intresse av att putsa sin omgivning!
...sen att vissa har problem med att hitta/se skattkistan och Vad man får?
...handlar nog mera om ev Buggar i början...fick själv nått *Pling* om att skattkista hittad...men såg ingen!
Jag sket i det o putsade vidare...till slut hade jag fått ihop mina 3 skatter! :)
Så *Tumb up*! från Mig! :)
Mvh
Mac
 

Vega

Medlem
Okej Macbolan men vad fick du vet du det?
Kanske blir roligare med tiden, jag är lite allmänt trött på spelet för tillfället men jag putsar på hos alla i gillet och hos mina grannar på kartan så får vi se.
Ha det bra alla.
Vega
 

Macbolan

Mästare
Skattsystemet är rätt så "bussigt" faktiskt ;)
Hittar man inte skatten i nån stad...så "plingar" det vidare tills du har lyckats hitta dina 3 skatter! :)
Keep it up Vega...detta är ett spel under utveckling..och vi Alla hjälper till med att göra det bättre/roligare.. ;)
Mvh
Mac
 

Vega

Medlem
Jag får mina skattkistor nu och ser vad jag får men tycker ändå inte det är så kul. Fast bättre än inget.
Jag är inte så lättroad för jag hare spelat så mycket olika spel så efter ett tag är alla lika tråkiga men något måste man ha att göra.
 
Topp