• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Skriptrullefabrik i Wiki

Gaiona

Mästare
I wikin stämmer inte antalet personer som krävs för skriptrullefabriken, ex att bygga ut den från level två till tre så krävs det 14 personer men i wikin står det 126 personer.

Kan någon här som har kontakt med ansvariga för wikin be dem rätta siffrorna, alla krav för antal personer känns helt fel.

PS: Hittade inget sätt att meddela detta på något annat sätt så om jag skriver på fel ställe så ber jag om ursäkt.
 

Gaiona

Mästare
Ok, på alla andra fabriker (samt verkstäder, bostäder m.fl.) står det antal som behövs för att uppgradera, skriftrullefabrikens Wiki-sida är mao bara ologiskt uppbyggd.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Inte alla andra, märkte att det är lite blandat. Antagligen har några blivit uppdaterade med nya siffror och då har formatet också ändrats.
Tack för att du uppmärksammat detta.
 

Gaiona

Mästare
Jag upptäckte förresten att antalet personer som krävs plötsligt minskar från level 16 på sidenfabriken och på kristallfabriken vilket inte verkar vara korrekt. Det känns definitivt som @Boefst skriver att det blivit någon blandning av olika format.
 
Topp