• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad skulle vilja ha en fråga om jag vill fortsätta

harpan

Legend
När jag tex ska hämta från Hjärtans vagn eller Maj högtids trädet , en liten fråga om jag vill fortsätta fast man bara får 1675 förnödenheter istället för 17.340 ..... ja ja vet man ska ha koll , men nu e det så att jag inte alltid har det , ganska sällan faktiskt !!! så det skulle underlätta med en liten liten fråga !!! hepp!
 

Mammio

Mästare
Om du tror att du inte får rätt antal förnödenheter, ta kontakt med supporten. Då är det lättare att se vad som pågår.
 

Gaiona

Mästare
Åtminstone med mynt så lämnas en del kvar som inte får plats i myntlagret (jag spelar iofs nästan bara i appen, det kan vara skillnad på datorn) och då får man göra plats i lagret och skörda igen.

Jag tror inte att det försvinner mynt/förnödenheter ut i cyberrymden när det händer.
 

ZpaRoW

Mästare
fattar inte riktigt men skördar du och du bara får 1675 och du ska få 17.340? isf är ditt lager nästan fullt så får du bara det som saknas å resten försvinner ut i cyberspace ;) hehe
 
Topp