• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Slutfört uppdrag (verkstad) "tog" inte

DeletedUser85

Guest
Hade ett problem för några dar sen, men efter sista uppdateringen:
Fick uppdraget "uppgradera verkstad till minst nivå 6" och körde en uppgradering av en verkstad från nivå 12 till 13.
Men att uppdraget var avklarat registrerades inte, det låg fortfarande kvar.
Att uppdatera hemsidan & logga in på nytt hjälpte inte.
Då uppgraderade jag en verkstad till, också från lvl 12 till 13, men inte heller det fungerade, uppdraget låg
fortfarande kvar.
Nu gick uppdraget att välja bort, så jag "löste" problemet så istället.
 

DeletedUser3

Guest
Hej Rheinstahl,

Tack för att du rapporterar det här. Vi har skickat det vidare till utvecklarna.

Mvh
Team Elvenar
 

DeletedUser60

Guest
Exakt samma fel uppstår vid uppdraget "uppgradera 1 byggnad till minst nivå 6 eller högre"
 

DeletedUser3

Guest
Hej! Är byggnadsuppgraderingen färdig? Antar att du lät den bli färdig, men måste dubbelkolla.
 

DeletedUser60

Guest
Ja, två byggnader till och med. NÅGON borde ju ha tagit. Gjorde det över natten, så det var flera timmars marginal i samband med färdigbyggandet.
 

pling

Medlem
hänt mig också flera ggr, så nu är jag inloggad dygnet om. har rapporterat till support förra veckan, men inget händer. :mad::mad:
 

DeletedUser85

Guest
Kan lägga till att jag fick samma uppdrag som bug-rapporten gällde en gång till idag, uppgradera verkstad till minst lvl 6.
Jag provade att uppgradera en igen, nu från lvl 10 till 11. Denna gång fungerade det & uppdraget markerades som slutfört :)
 

DeletedUser

Guest
Tack! Det här var värdefull information Rheinstahl!

Mvh
Team Elvenar
 
Topp