• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Snyltning

AlienPoppy

Medlem
Jag har under de senaste veckorna noterat att det förekommer att spelare investerar väldigt låga antal KP (5st KP) i det uråldriga under jag aktivt uppgraderar för att få belöningskistorna. Så låga investeringar hjälper inte min uppgradering, men det lönar sig för de som gör så eftersom de får väldigt mycket i kistorna till sina egna städer för så liten insats. Är det verkligen ok att göra så?
 

Gaiona

Mästare
Jag har under de senaste veckorna noterat att det förekommer att spelare investerar väldigt låga antal KP (5st KP) i det uråldriga under jag aktivt uppgraderar för att få belöningskistorna. Så låga investeringar hjälper inte min uppgradering, men det lönar sig för de som gör så eftersom de får väldigt mycket i kistorna till sina egna städer för så liten insats. Är det verkligen ok att göra så?
Det finns ingenting som säger att det inte är ok men visst hjälper det dig åtminstone lite och du förlorar ingenting på det.

Om du går med i ett brödraskap med fler medlemmar så kan ni hjälpa varandra och du får fördelarna av att hjälpa dina brödraskapsmedlemmar (så som runor till de Uråldriga Under som du själv har och kan lättare utveckla dem när du kommer till en runfas vilket är tanken med systemet).
 

potter

Mästare
Jag har under de senaste veckorna noterat att det förekommer att spelare investerar väldigt låga antal KP (5st KP) i det uråldriga under jag aktivt uppgraderar för att få belöningskistorna. Så låga investeringar hjälper inte min uppgradering, men det lönar sig för de som gör så eftersom de får väldigt mycket i kistorna till sina egna städer för så liten insats. Är det verkligen ok att göra så?
Jag säger som Mcbolan: ni är välkomna att lägga hur mycket eller lite i mina under:) hehe den mannen har rätt. Varför vara motvalls kärring när man får lite hjälp på vägen
 
Topp