• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Spam i marknaden

Mammio

Mästare
Handlar den här frågan om handel med kännande varor?
Just den här situationen lades det bud med kännande varor (i alla fall vad jag har sett i min marknad). Därför uppstod det olika funderingar och förslag på varför buden såg ut så. Kännande varor förfaller varje natt med 10 %, de försvinner inte utan dessa 10 % går tillbaks till lagret som standardvaror. Därför kan siffrorna se lite underliga ut.
 

Macbolan

Mästare
Kännande varor förfaller varje natt med 10 %, de försvinner inte utan dessa 10 % går tillbaks till lagret som standardvaror. Därför kan siffrorna se lite underliga ut.
JO!..Dom Försvinner och omvandlas till skräp...som man Inte behöver! :rolleyes:

Och på tal om "Skräp"!
Så måste Gummiträd vara det närmaste man kan komma inom uttrycket "Skräp" av kännande varor!
Det finns knappt någon marknad för denna odugliga Vara...
..så Vi som fick denna skit i knät..drog def. en "Nitlott"!! :eek::oops:
 

Mammio

Mästare
JO!..Dom Försvinner och omvandlas till skräp...som man Inte behöver! :rolleyes:
Nej, de kännande varorna går tillbaka till lagret som standardvaror, vilket jag inte tycker är skräp.
Tyvärr är vissa varor i obalans på marknaden.
Mana och gudomliga fröer försvinner däremot 10 % varje natt.
 

Macbolan

Mästare
Nej, de kännande varorna går tillbaka till lagret som standardvaror, vilket jag inte tycker är skräp.
Tjaa..Dom förvandlas till något jag Inte behöver för stunden iaf.. ;)
Just Nu behöver jag Mössa, Vantar och en Halsduk..så jag slipper att frysa..så jag fixar Det!
Men imorgon har dessa prylar helt plötsligt förvandlats till en Mankini, Solbrillor samt badtofflor i plast!..Ööh!??:oops::rolleyes::mad:
 
Topp