• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Spel utanför Elvenar

Oktan

Legend
Hej alla! :)
Kanske finns en tråd (säg till i så fall) för detta, men försöker ändå
Tänkte kolla om nån spelar andra spel?

Jag själv spelar en del på Steam och spelar egentligen lite allt möjligt
Som strategi, racing, rpg o så
För tillfället lirar jag Grid (2019) som är ett racing spel, och sen Fallout 76

Vad lirar ni, om ni nu lirar nåt? :)
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här får ni vara lite vaksamma om vad ni skriver.
Webbläsarspel som är konkurrenter till InnoGames spel får inte diskuteras i forumet.
Reklam/inbjudningar är inte heller tillåtet, dvs "Hej kom och spela det här med mig" eller liknande.

Själv spelar jag det mesta, snart uppe i 300 spel på steam, är för det mesta allätare när det gäller spel men strategi och arpg är mina favoriter.
 

DeletedUser578

Guest
Vilken tur, för då riskerar jag inget, eftersom det enda spel jag spelar är Elvenar. Har liksom inte haft intresse för spel tidigare. Blev inlurad av tanten, så... Men man kan ju bättra sig, så vem vet? Just nu finns inte tid eller lust till mer än ett spel för mig.
 

Oktan

Legend
Ah, visste inte det Boefst
Ni får låsa tråden ifall det krävs :)

Oj, jag har drygt 120 spel på Steam
Vilka strategi-spel är av intresse?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Just nu spelar jag rätt mycket Age of Empires 2 Definitive Edition med kompisar :)
 

Macbolan

Mästare
Jag själv har spelat Quake...samt Unreal Tournament....sen blev det WoW i några År :)
Va det gäller webbaserade spel..så har jag lirat Grepolis tidigare i några år..
Gick sedan vidare till Travian..ett spel som Inte är Innogames..lirade 2 år...Men fick en dålig smak i munnen av detta spel!
Det var brutalt....och osympatiskt..både i spelet samt på deras forum!..mkt påhopp å hugg i ryggen!:(
Det var sista året i Travian som fick Mig att gå vidare..och börja spela Elvenar!...hade fått nog av att spela 24/7..för att freda mina städer! :(
Nu trivs jag däremot ypperligt med att spela Elvenar..och dessutom träffa trevliga människor! :)

Nu för tiden har jag enbart tid över för att spela Elvenar..och trivs med detta!
 

Oktan

Legend
Nice Boefst, jag har lirat både ettan o tvåan sen yngre dar, provade även trean nyligen (och avskydde det rätt snabbt)

Quake o Unreal är bra serier, Mac :)
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Trean är kass ja, men tvåan är riktigt bra, antagligen därför Microsoft gjorde en ny uppdaterad version (definitive edition) av spelet (originalet släpptes 1999 så det behövdes).
 
Topp