• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

spelar som slutar ?

harpan

Legend
Spelare som slutar spelar , tas dom bort ??? vill ju gärna ha hjälp av grannar men många har slutat hur funkar det ???
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Vad jag har förstått så blir du automatiskt omflyttad på kartan om dina grannar blir för inaktiva så att du hamnar i ett område med fler aktiva grannar.

Om du spelar på datorn kan du slå av den funktionen (den är på som standard).
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Du kan kolla om inställningen är igång på datorn som Gaiona sa här:
  1. Tryck på Inställningar (kugghjulet nere till höger)
  2. Tryck på Avancerade Inställningar (det mindre kugghjulet som kom upp)
  3. Kolla så det fjärde alternativet "Tillåt automatisk förflyttning till bättre position" är aktivt.
 

DeletedUser166

Guest
De är ganska sällan spelare tas bort de händer att dom kör nån vända nångång men har dom spenderat diamanter så tror ja aldrig dom försvinner.
 

Macbolan

Mästare
Jag Själv tänker Inte flytta på Mig!
Men jag skrev till Supporten och påtalade att det fanns vissa spelare i min närhet...som Inte varit online på typ 2-3 år!!
Listade deras namn...efter detta så tog det lite Tid..Men flera av dom försvann och ersattes av Nya spelare...;)
 

DeletedUser166

Guest
Ja tror dock att de automatiskt är i kryssat att man vill hoppa in till mer centrala områden (de är ett val man gör i inställningarna) så de största problemet är att i stortsett alla som blir bort tagna ersätts av folk som redan slutat spela. De borde helt enkelt va ett val som händer då de sker och platsen bara är tom (reserverad) tills de kommer ett bekräfta eller neka, ännu lättare för dom vore om dom fick valmöjligheten 3 dar innan och blir de inte i kryssat under den tiden flyttas man inte.
 

Rosis

Mästare
De borde helt enkelt va ett val som händer då de sker och platsen bara är tom (reserverad) tills de kommer ett bekräfta eller neka, ännu lättare för dom vore om dom fick valmöjligheten 3 dar innan och blir de inte i kryssat under den tiden flyttas man inte.
Mycket bra förslag! Det hoppas jag lyfts vidare. :diamond::diamond::diamond::diamond::diamond:
 
Topp