• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Spelet startas inte!

Mirabella77

Legend
Hej,

Öppnade min dator, kom in så lätt som helst men plötsligt började spelet krångla och sluta fungera, byggnader försvann och nu ser min spel sida så här ut:
Screenshot_2.png

Jag har startat om spelt och datorn men inget hjälpte :(
 

Macbolan

Mästare
Jag har samma problem!
Hur löste det sig för Dig?
Jag har prövat med en update av Chrome alldeles Nyss..utan effekt!
 

Mirabella77

Legend
Nähee, nu igen samma problem igen :( Det funkade mara några få minuter sen pajade spelet igen, joooobigt o_O
Jag tömde bara cache...
Nu tömde jag cache igen, ingen resultat...
 

Macbolan

Mästare
Jag testade Windows Edge som webbläsare istället för Chrome..MEN det var samma skit där... :mad:
Nåja!..Då Vet vi iaf att problemet ligger hos Inno och servern...bara att vänta! :(
 

Gaiona

Mästare
Inno brukar rekommendera att prova med Mozilla Firefox när spelet krånglar på datorn.

I min mobil funkar det fortfarande, jag har dock inte startat om det.
 

Mirabella77

Legend
Tja?...att Inte ha en "Jour" under den tid på veckans 7 dagar som folk kan spela som Mest...borde vara en "Dödssynd" för ett bolag i deras genre!? :cool:
Hmmm:rolleyes: Joo det kan vara så, men de är människor också o behöver vila ut sig med, men de kunde anställa nån som jobbade på helgerna så hade denna problem varit löst.
 

Macbolan

Mästare
Hmmm:rolleyes: Joo det kan vara så, men de är människor också o behöver vila ut sig med, men de kunde anställa nån som jobbade på helgerna så hade denna problem varit löst.
hehehe!... Har du hört talas om Vården & Omsorgen i Sverige? :rolleyes:
Vi jobbar Kvällar, Helger samt Alla sk. "Röda dagar" 24/7..året runt! Detta finansieras med skattepengar...
Jag är övertygad Om att ett privat Vinstdrivande företag...INTE vill att deras inkomster skall upphöra på Helgerna! ..en period där deras kunder är som Mest aktiva! :cool:;)
 
Topp