• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Spelets tjusning

DeletedUser106

Guest
Först vill jag säga att spelskaparna gör ett fantastiskt jobb :D Även support gör ett fantastiskt jobb.
Om man lägger till en massa saker som ger oss genvägar så det blir enklare att spela då tycker jag man tar bort det roliga i spelet.
Det är roligt när det är lite krångligt att fixa saker eller hitta saker :p

Från simpson ;)
 

DeletedUser138

Guest
Tjena Simpson!

Tackar för komplimangerna, sånt värmer :) Funderar, är ditt inlägg en reflektion på Kaelmai's förslag om snabbnavigering? https://se.forum.elvenar.com/index....an-utforskade-men-ej-övertagna-provinser.323/
Håller med att det kan vara en svår balansgång ibland. Ta grannputsandet t.ex. Har man bråttom nån dag skulle det vara praktiskt med en översikt där man kunde fylla i vad som skall putsas och sen en "putsa alla" knapp. Men det skulle också ta bort en del av spelets sociala dimension.
Besöka ens klanvänner och gärna några av grannarna ingår så att säga i spelets upplägg.
Å andra sidan, har man spelat ett tag växer grannantalet, det blir några tiotal och säkert har många som spelat ett tag 100 putsbara grannar eller fler? Praktiskt om man behöver mycket guld kvickt, men tar en stund om man gör det varje dag så jag vet inte hur ni andra resonerar här? :cool:
 
Topp