• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad starta upp tillverkning

Gaiona

Mästare
Snart i innogames värld är väl ungefär som en halv evighet i vår andras värld... :rolleyes:

Jag missuppfattade nog något när jag skrev det där eller så var det en väl optimistisk förväntan som låg bakom.
 

Gaiona

Mästare
Det är inte något som är planerat ännu, men det är många som har önskat den så det är ju inte helt omöjligt att den kommer i framtiden.
Nu är det verkligen på tiden att Inno ordnar det här!

I BÄ så har jag 193 fabriker för att kunna göra Gyllene armband, det är närmast omänskligt att klicka mer än dubbelt så många gånger för att starta allihop!
 

Gaiona

Mästare
Jag har fem stora marmorfabriker och 184 små samt några andra T1-fabriker.

De stora la grunden till armband, de små tog de där sista bitarna som saknades för att bli klar med armbanden.
 

Jian

Mästare
Jag har fem stora marmorfabriker och 184 små samt några andra T1-fabriker.

De stora la grunden till armband, de små tog de där sista bitarna som saknades för att bli klar med armbanden.
Kan man dela upp produktionen? Som jag har uppfattat det ställer man in verkstaden på 1 dygn och väntar sedan snällt på att klockan går. Jag har uppfattat skillnaden mellan stora och små verkstäder/fabriker är att man får fler bräder/förnödenheter från de större inte fler antal verktygslådor t.ex.
 

Araton

Medlem
Jag har fem stora marmorfabriker och 184 små samt några andra T1-fabriker.

De stora la grunden till armband, de små tog de där sista bitarna som saknades för att bli klar med armbanden.

Min kompis hade oxå 5 uppgraderade marmorfabriker för hans nivå, för honom tog det 13x3 h att få ihop ett armband med boostad fabrik m.m.
 

Gaiona

Mästare
Hade han lagt på Magisk tillverkning på alla marmorfabriker? Andra byggnader kan även påverka mängden som tillverkas i fabrikerna och det finns byggnader som måste matas som ökar tillverkningen ytterligare.

Oavsett vilket så kändes kravet för armband alldeles för högt för att vara rimligt.
 

Gaiona

Mästare
Nu kan man starta flera fabriker samtidigt, åtminstone i appen.
Screenshot_20210401-050128_Elvenar.png
 
Topp