• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Öppen Sugen på att bli Bärsärk eller Valkyria? Guld i spira och alltid minst 10 kistor

Oktan

Legend
Förresten!
* slänger ett sjökort på @Macbolan *
Så du inte tappar bort dig bland alla fiskar o hittar hit istället, vi bjuder på spagetti med massa ketchup!
Hört att Star agerar köksmästare ikväll ^^
 

Macbolan

Mästare
Mac Lagar i nuläget en anspråkslös Pytt i Panna!
Jag "fuskar" lite med ett paket fryst Gästgivarpytt ifrån ICA...;)
Först klipper jag ner ett paket bacon i 1 cm bitar..därefter en rejäl Gul Lök..å fräser ihop rubbet!
Därefter häller jag ner den frysta Pytten...rör om...
..kryddar med Mejram och Timjan..samt en slatt av MushromSoya!..lite svartpeppar..sen Blir det Perfekt! :)

Till detta serverar jag stekta Ägg...alà Sunnyside up! ...samt skivade Rödbetor! :D

I övrigt Älskar Jag Fisk..gärna Torsk i ugn...med lite goa kryddor! :)
/Mac
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Simma med torskar, surfa på vågor och sånt är väl bra - ännu bättre är det att hänga med oss! :D :D :cool:
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Valkyrior och Bärsärkar alla - komma när Oden kalla!
1619702243463.png


Vi har en plats ledig just nu om du är sugen på att joina ett roligt och glatt (eventuellt halvgalet) gäng :) Har du marmor som boost är du extra välkommen ;)
 

Elverina

Medlem
Känner mig helt vilsen I detta spel.. så har jag inte känt på flera år..eller kanske aldrig någonsin... Ska jag helt enkelt sluta spela... näe det vill jag egentligen inte..
LEDSEN...
 

Gaiona

Mästare
Känner mig helt vilsen I detta spel.. så har jag inte känt på flera år..eller kanske aldrig någonsin... Ska jag helt enkelt sluta spela... näe det vill jag egentligen inte..
LEDSEN...
Har du ingen som kan stötta dig med spelet?

Jag tycker att fördelen med en BS är att man är (eller kan vara) flera som stöttar varandra med varor, pepp och listar ut hur man ska komma vidare i kapitlen.
 

Elverina

Medlem
Jo tack det har jag haft.. eller har några kvar iaf.. Spelar i Anarchy och har gjort i flera år.. Nu gjorde vår ledare en kupp och fixade ett nytt BS och drog med de bästa.. vi som blev kvar dög tydligen inte längre.. Det känns som min ena familj har försvunnit...
Förlåt om jag råkade skriva i fel tråd men känner mig lite chockad och vilsen just nu..

MVH Elverina
 

anga

Mästare
Tråkigt att höra, men samtidigt förvånad för EOA har väl aldrig varit något för Spiran, eller? Att ni har haft toppspelare i turneringen vet vi, och att ni var med i global ranking, men krävs väl en hel familj för att lyckas med det? Nu är ju jag känd för att vara den virrigast på detta spel, så kanske bara jag som missminner mig :)
 

Oktan

Legend
Nu har vi en plats öppen hos oss, är ni sugna på romerska bågfilar, spagetti och grymma getter, så är det bara att söka.
Vi plockar alltid guld i spiran och cirkus 12 kistor i veckan i turneringen :)
 

Oktan

Legend
*dansar lite på borden o bräker en massa för o locka folks blickar*
spagettin o de romerska bågfilarna är slut för stunden, så ni får nöja er med mig!
fortfarande en plats ledig!
 
Topp