• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Svart skärm på iPad

Gaiona

Mästare
Det händer med ojämna mellanrum att skärmen blir svart (se bild) när jag spelar på en gammal iPad med iOS 9 (den går inte att uppgradera längre än så).
 

Bilagor

  • IMG_0093-04-10-19-22-59.PNG
    IMG_0093-04-10-19-22-59.PNG
    291,7 KB · Visningar: 50

ZpaRoW

Mästare
fick köpa ny mobil pga handelsbanken krävde nyare version, min mobil hade version 5.1 å bankens app krävde 6.0 så fick köpa en ny! Så en ny padda kanske blir lösningen ;) sen vilken skillnad å spela på mobilen nu.. ge grannhjälp går som hejsan mota innan som tog lååång tido_O
 

Gaiona

Mästare
Ny padda, nej tack, alldeles för dyrt. Den jag har har fått via jobbet för att kunna provköra saker åt dem.

Aviseringslistan är extremt trög på paddan, fungerar mycket bättre på mobilerna men när jag och sambon spelar tillsammans är ofta paddan det bästa valet.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Med tanke på att allt annat laddas så är det nog ett iOS problem.
Kolla så du har tillräckligt med minne ledigt.
 

Liliros

Legend
Händer ibland på min dator när jag kör massor med saker samtidigt, men det räcker att refresha så går det till sig.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Har någon detta problemet på forskningssidan så kan jag antagligen hjälpa er med det, skicka in en ticket i så fall.
 
Topp