• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyhet Tack till Rosis!

Boefst

Community Manager
Team Elvenar

gravity_inn_header.png

Tanken med Gravitationsvärdshuset är att det ska vara en väldigt speciell byggnad som endast få spelare kan visa upp i sina städer och förgylla tillvaron för sina medborgare med.
Det finns två sätt att vinna denna sällsynta byggnad på:
1. Genom att delta i tävlingar här på Forumet, på YouTube eller i Sociala medier.
2. Genom att utmärka sig positivt på ett eller annat sätt.
Här på den svenska servern är det just nu bara en annan spelare som äger denna byggnad genom att ha vunnit den i Gravitationsvärdshus-tävlingen.


Men som sagt finns det två sätt att vinna Gravitationsvärdshuset på och den första spelaren i världen som får byggnaden genom att ha utmärkt sig är......

@Rosis

Motiveringen lyder:
Sedan jag började som Elvenars svenska Community manager har gemenskapen växt otroligt mycket och jag får många fina uppskattande meddelande.
Detta hade dock inte varit möjligt utan en benfintlig gemenskap och det finns några som sticker ut.
En av dem är Rosis, en aktiva medlem som är positiv, trevlig och respektfull. Hon deltar mycket i forum med bra feedback, diskuterar funktioner och kommer med många spännande och genomtänkta idéer och har bevarat denna positiva attityden från första början.
Är det spelare som söker efter hjälp, nya som gamla, är Rosis ofta där redo att hjälpa till på ett hjälpsamt och välkomnande vis.
Medlemmar som henne är viktigt för att gemenskapen ska växa, särskilt på en lite mindre server som denna.
Det svenska Elvenar teamet och InnoGames vill därför framföra denna byggnad som ett tecken på uppskattning och enorm tacksamhet.

Jag har skapat en tråd för gratulationer i diskussionsforumet.
 
Topp