• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Teleportspell

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Beta servern är till för att testa nya saker som inte kommit till de "riktiga" servrarna än.
 

anga

Mästare
Bra svar jag köper den :) Men hoppas då att den inte bara kommer vara i spiran, för det är värdelös :)
 

Macbolan

Mästare
Å så lite Fakta:
Dessa spells innebär att man kan flytta en Byggnad ifrån Staden till Lagret!
Vilket skapar Yta för att kunna flytta runt byggen i staden...
...så förslagsvis, så anv. man den på den byggnad som tar upp mest yta..flyttar den till lagret..och sen får man en möjlighet att planera om sin stad!
 

DeletedUser575

Guest
Brukar säga så här:
"Det Enda som Övertrumfar Min Förträfflighet..Är min genuina Ödmjukhet" :p:D
Mvh
Mac
:D Det är tur att du har självinsikt och humor Macbolan. Bara du inte går så hårt åt på damerna som finns på Forumet...
E Du singel?..isf RING MIG!! :D:p:cool:
Det kan bli lite för mycket på detta Forum kanske? (Även om det var ett skämt) Men det är kul att läsa det mesta du skriver, så ta inte illa upp för att jag bråkar lite med dig. ;) Angående teleports-instanserna... kommer vi att kunna flytta uppgraderade T1-fabriker in i vårt lager med hjälp av instansen?
 

harpan

Legend
å vill kunna lagra byggnader !!
Jo man kan få en transportbesvärjelse i vinterspiran, men skulle va guld om man kunnde "vinna" den vid andra tillfällen eller tillverka!!!
 

Mammio

Mästare
kommer vi att kunna flytta uppgraderade T1-fabriker in i vårt lager med hjälp av instansen?
Ja, de flesta byggnader går att teleportera, med några undantag. Så här står det i wiki:

Denna förtrollning gör att du kan flytta (teleportera) byggnader från din stad och in i ditt lager för frammaningar. Varje byggnad som teleporteras använder en förtrollning.
Förtrollningen kan användas för många byggnadstyper, men inte för byggnader som för närvarande är i konstruktion, eller som inte kan säljas normalt (t.ex. Stadshuset eller Marknadsplats), Uråldriga under, Utgående Byggnader, Begränsade byggnader (t.ex. några Amuni byggnader), eller Utvecklande Byggnader.
Teleporterade byggnader kan placeras tillbaka i din stad när som helst eller bli Antiförtrollade.

Utgående byggnader är dom där som vars effekt varar i x antal dagar t.ex enhetsbyggnader vi kan ha som hjälp i turneringar, portalutposten, brunnen m.m
Utvecklande byggnader är dom vi bygger upp med artefakter.
 

potter

Mästare
Frågan är om man kan använda teleportören en gång eller om den är permanent och kan användas fler gånger?
Eller får man en enda möjlighet att förflytta objekt till lagret?

Frågan är då; är teleportören permanent eller engångsobjekt där man kan flytta ett objekt till lagret en gång?
Då teleportören ligger i förtrollningar så upplever jag att den endast kan användas en gång ?
 
Topp